خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان بیمه سلامت ایران مطرح کرد:

محاسبه بیمه‌ای ویزیت پزشکان اجرا کننده طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۵۶۸

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: ویزیت پزشکانی که وارد اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی شدند، بیمه ای محاسبه می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان بیمه سلامت ایران، «مهدی رضایی»، معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران در خصوص لیست پزشکان و مراکز طرف قرار داد با اجرای نسخه‌نویسی الکترونیکی گفت: لیست پزشکان را می‌توان از پنل شهروندی بیمه سلامت ایران و سایت تمامی اداره کل‌ها دریافت کرد. 

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، در پاسخ به این پرسش که با اجرای طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی، محاسبه آزاد ویزیت پزشکان و هزینه دارو چه اقدامی را باید انجام داد افزود: ویزیت پزشکانی که وارد اجرای طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی شدند، بیمه‌ای محاسبه شده و داروها و خدماتی که تجویز الکترونیک دارند؛ نیز با بیمه حساب می‌شود. 

وی در خصوص تغییر پزشک خانواده ادامه داد: هماهنگی‌ها در این خصوص باید با اداره کل استان انجام شده و در صورتی که فردی، بیمه شده سازمان بیمه سلامت نبوده و پیامک اشتباهی دریافت کند، می‌تواند با سامانه ۱۶۶۶ و اداره بیمه‌گری تماس برقرار کرده تا مشکل پیگیری شود. 

رضایی درباره علت حذف دفترچه‌های بیمه سلامت و تعویق در پرداخت خسارت متفرقه به بیمه شدگان تاکید کرد: این دو موضوع مرتبط به هم نیست، زیرا برای خدمات سرپایی نظیر ویزیت، عکس و آزمایش خسارت متفرقه نداشتیم و موارد پرداخت خسارت محدود به خدمات بستری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز