خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره بیمه سلامت دامغان خبر داد؛

نسخه نویسی الکترونیکی در 100 درصد موسسات طرف قرارداد با بیمه سلامت دامغان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۸۲۴

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان دامغان گفت: در بخش خصوصی بیش از ۱۰۰ درصد مؤسسات طرف قرار داد و بیش از ۹۰ درصد مؤسسات غیر طرف قرار داد در شهرستان دامغان نسخه نویسی الکترونیکی را انجام می دهند.

به گزارش ایلنا از سمنان، سیدحسن شاهچراغ بیان کرد: در حال حاضر جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت در این شهرستان ۲۷ هزار و ۴۹۷ نفر است که ۲۸ درصد جمعیت شهرستان را شامل می شود.

وی  اظهار کرد: از مجموع بیمه شدگان سلامت در شهرستان دامغان ۸ هزار و ۹۷۵ نفر در صندوق کارمندی، یک هزار و ۶۳۰ نفر در صندوق سایر اقشار ، ۵۶۶ نفر در صندوق خویش فرمای ایرانیان، هشت هزار و ۱۹۴ نفر در صندوق روستائیان و عشایر و 8 هزار و ۱۳۲ نفر در صندوق بیمه سلامت همگانی تحت پوشش قرار دارند.

شاهچراغ افزود: در بخش خصوصی بیش از ۱۰۰ درصد موسسات طرف قرار داد و بیش از ۹۰ درصد موسسات غیر طرف قرار داد در شهرستان دامغان نسخه نویسی الکترونیکی را انجام می دهند.

رئیس اداره بیمه سلامت دامغان با اشاره به اینکه از اول دی و همزمان با سراسر کشور ۱۰۰ درصد نسخ در این شهرستان به صورت الکترونیکی تجویز می شود، گفت : تعامل خوب و سازنده ای بین اداره بیمه سلامت دامغان با موسسات دولتی و خصوصی طرف قرار داد وجود دارد و چنانچه موسسات مشکلی داشته باشند در اسرع وقت پاسخگو بوده و مشکل ایجاد شده مرتفع خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز