خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه دل، جگر و قلوه در گفت‌وگو با ایلنا:

کاهش ۵ هزارتومانی قیمت دل و جگر در کشور/ توزیع دل و جگر دام وارداتی هم به دست دلالان افتاد

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۴۱۸

رئیس اتحادیه دل، جگر و قلوه گفت: این ادعا که آلایش دام وارداتی به دست اتحادیه‌ها داده شده کذب است. این دام‌ها بدون اینکه مشخص شود به دست چه کسی سپرده شده وارد بازار می‌شود و متولی مشخصی ندارد.

غلامحسن شیرازی رئیس اتحادیه فروشندگان دل، جگر و قلوه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در رابطه با توزیع آلایش دام وارداتی در بین صنوف اظهار کرد: هیچ آلایشی بین اصناف توزیع نشده و مشخص نیست دل، جگر، قلوه و حتی کله‌پاچه و سیرابی این دام‌ها به دست چه کسانی رسیده است.

وی افزود: حتی گوشت آن هم مشخص نیست در کدام مناطق تهران توزیع می شود، همه چیز این دام به دست دلالان و واسطه‌ها افتاده و آنها با قیمت گزاف به مردم می‌فروشند.

شیرازی با اشاره به این که پشتیبانی امور دام توزیع آلایش دام را به اتحادیه‌ها نداده است، خاطرنشان کرد: این ادعا که آلایش دام وارداتی به دست اتحادیه‌ها داده شده کذب است و وضعیت تغییری نکرده است.

وی افزود: این گوشت و آلایش آن در شهر توزیع شده اما توسط خود پشتیبانی امور دام و دلالان این کار صورت گرفته و به اتحادیه‌ها و صنوف هیچ مسئولیتی در این زمینه داده نشده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان دل، جگر و قلوه با اشاره به کاهش قیمت جگر در کشور اذعان داشت: قیمت حدود ۵ هزار تومان کاهش داشته اما از هیچ اتحادیه‌ای در این کار کمک گرفته نشده است.

وی افزود: این دام‌ها بدون اینکه مشخص شود به دست چه کسی سپرده شده وارد بازار می‌شود و متولی مشخصی ندارد، ما این مشکل را با دام‌های داخلی هم داشتیم و با دام رومانیای هم مشکلات بر سر جای خود باقی مانده است.

شیرازی در خصوص قیمت فعلی جگر در کشور تصریح کرد: در حال حاضر با کاهش ۵ هزار تومانی قیمت دل، جگر و قلوه قیمت دل و جگر گوسفند ۹۰ هزار تومان و قیمت دل و جگر گوساله ۶۵۰۰۰ تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز