خبرگزاری کار ایران

محسن صالحی‌نیا مطرح کرد:

قابلیت‌های ویژه سرمایه‌گذاری در سواحل مکران سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۴۴۳

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: سیستان و بلوچستان و سواحل مکران قابلیت سرمایه‌گذاری‌های ویژه را در بخش‌های مختلف اقتصادی داراست.

به گزارش ایلنا، محسن صالحی‌نیا در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان که در شهرستان چابهار در حال برگزاری است، ادامه داد: از جمله قابلیت های سواحل مکران در زمینه‌های پتروشیمی، فولاد، صنایع پائین دستی، کشاورزی (صنایع وابسته و فرآوری) و شیلات است.

وی افزود: تشویق به سرمایه گذاری در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت از سیاست‌های کلان وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت است که در همین ارتباط، منابع داخلی صندوق توسعه ملی و بانک‌ها پیش‌بینی و تامین شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین اعلام داشت: در بخش رفع موانع تولید، تصمیم‌گیری‌های لازم برای برخی واحدهای تولیدی در سراسر کشور و استان سیستان و بلوچستان که براساس برخی محدودیت‌ها(تامین مواد اولیه و بازارهای فروش) دارای مشکلاتی از جمله بدهی به بانک های عامل و مالیاتی شده‌اند برای فعالیت مجدد، اتخاذ شده است.

در این همایش سخنرانان درباره موارد مختلف در بحث سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان به بحث و تبادل نظر می‌پردازند، یکی از اصلی‌ترین پنل‌های همایش مذکور، پنل تخصصی صنعت و معدن است و فعالان اقتصادی حاضر در این همایش به منظور توسعه و سرمایگذاری در بخش‌های صنعت و معدن اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز