خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

رشد اندک قیمت مرغ نسبت به اسفند سال گذشته + جدول

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۷۰۸

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در رابطه با تنظیم بازار مرغ شب عیداعلام کرده است که مرغ با تاریخ مصرف ۸ ماه الی یک سال توسط این شرکت ذخیره سازی شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا نرخ هرکیلوگرم مرغ ‌زنده در بازار  ۴۸۵۰ تومان و مرغ آماده طبخ درب کشتارگاه(به صورت نقدی) ۶۸۵۰ تومان است این در حالی است که در سال گذشته در همین تاریخ نرخ این محصولات به ترتیب ۴۵۰۰ تومان و ۶۵۰۰ تومان بوده است.

در جدول زیر مقایسه قیمت این محصول با اسفند سال گذشته را مشاهده می کنید:

 انواع محصول قیمت سال 94(تومان) قیمت سال 95(تومان)
مرغ ‌زنده ۴۵۰۰ ۴۸۵۰
آماده طبخ درب کشتارگاه ۶۵۰۰ ۶۸۵۰
فروش درب واحدهای صنفی ۷۱۰۰ ۷۶۵۰
تحویل درب واحدهای صنفی ۶۶۰۰ ۷۰۰۰
ران مرغ بدون کمر ۷۱۰۰ ۷۶۵۰
ران مرغ با کمر ۶۰۰۰ ۶۳۰۰

گفتنی است که علیرضا ولی-مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام- نیز  در رابطه با تنظیم بازار مرغ شب عیداعلام کرده است که مرغ با تاریخ مصرف 8 ماه الی یک سال توسط این شرکت ذخیره سازی شده است وهیچ مشکلی برای تنظیم بازار شب عید وجود ندارد و هر زمان که نیاز باشد این شرکت اقدام به توزیع مرغ منجمد در راستای تنظیم بازار می‌کند و مرغ منجمد با قیمت 15 الی 20 درصد کمتر از قیمت مرغ گرم به بازار عرضه خواهد شد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز