خبرگزاری کار ایران

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام:

از تریبون دشمن برای محرومیت‌زدایی استفاده می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۸۵۸

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام اظهار داشت: وقتی دشمن، دشمنی می‌کند در واقع آنها به ما درباره مناطق محروم اطلاعاتی می‌دهند تا ما به سراغ این مناطق می‌رویم و از اینکه دشمن تریبون محرومیت زدایی شده ما از این اقدام استقبال می کنیم .

به گزارش خبرنگار ایلنا، عارف نوروزی، در مراسم افتتاح ٢١١٠ مدرسه با بیان اینکه  با بیان اینکه در مراسم‌های افتتاح مدارس در مناطق محروم این هدیه مقام معظم رهبری به دست رییس دفتر  ایشان حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی به دست مردم می‌رسد، اظهار داشت: در راستای فعالیت‌های محرومیت زدایی رهبری دستور ساخت هزار مدرسه را دادند و  خواستند که اقدامات محرومیت‌زدایی توسعه پیدا کند .

وی ادامه داد: امروز از ٣٣٣٠ مدرسه در قرارداد منعقد شده ٢١١٠ مدرسه به نتیجه رسیده و تحویل دانش آموزان مناطق محروم کشور شده است.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام افزود: ١۶٠٠ میلیارد تومان منابع ساخت این پروژه‌ها بوده و تا به امروز  ١١١٠ میلیارد تومان پرداخت شده و ٣٠ درصد از منابع باقی مانده‌است. 

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام درباره فعالیت‌های محرومیت زدایی این ستاد، گفت: ١١۶٠ واحد مسکونی برای محرومان در سراسر کشور در حال ساخت داریم و به صورت منظم چند هزار واحد افتتاح و به مردم تحویل می‌دهیم. 

نوروزی ادامه داد : در بحث کشت دیم بیش از ۴ میلیون و ٢٠٠ هکتار اراضی دیم را در راستای کمک به جهاد کشاورزی ارایه دادیم و قرار است این عدد به ۶ میلیون هکتار برسد و  نتیجه این شد که ۵ میلیون و ۵٠٠ هزار تن محصولات تحت کشت دیم به دست آمد و به خود کفایی و تامین مواد غذایی کشور کمک  شد و ۴٠٠ هزار کشاورز درگیر این طرح هستند و تحت پوشش بیمه قرار گرفتند. 

وی با بیان اینکه امسال ١۵٠ هزار طرح خرد و خانگی را در سطح کشور سازماندهی می‌کنیم، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کنیم ۴٠٠ هزار شغل در بنیاد برکت و سایر شرکت‌ها تحقق پیدا می‌کند و همچنین در بحث جوانی جمعیت به صورت گسترده کار می‌کنیم و به برای درمان زوج های نابارور به آنها کمک می‌کنیم. 

نوروزی ادامه داد: امروز ستاد اجرایی فرمان امام در تمام حوزه‌های محرومیت زدایی، راهسازی، مسجد سازی، مسکن سازی و در تمام زمینه های عمرانی فعال است و ١٠ هزار روستا را هدف قرار داده‌ایم که مشکلات امکاناتی و زیرساختی آنها را حل کنیم.

وی با بیان اینکه از فرصت تریبون دشمن برای محرومیت‌زدایی استفاده می‌کنیم، تاکید کرد: وقتی دشمن، دشمنی می‌کند در واقع آنها به ما درباره مناطق محروم اطلاعاتی می‌دهند تا ما به سراغ این مناطق می‌رویم و از اینکه دشمن تریبون محرومیت زدایی شده ما از این اقدام استقبال می کنیم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز