خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

هدف آموزش و پرورش انسان سازی و تعالی کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۸۳۴

استاندار لرستان گفت: هدف دستگاه آموزش و پرورش انسان سازی، تلاش برای رفع مشکلات و تعالی کشور است.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار روز شنبه - یکم مهر ماه - در آیین نواختن زنگ مهر در هنرستان «ولیعصر» خرم آباد با گرامیداشت تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه دوره دفاع مقدس بر تارک تاریخ بشریت و دنیا می‌درخشد، اظهار داشت: دفاع مقدس در تمام تاریخ مانند یک مدرسه و دانشگاه به شمار می‌رود که می‌تواند نسل‌ها را تعلیم دهد و تاکنون هم تاثیرگذار بوده چراکه برآمده از نهضت سرور آزادگان عالم و عاشورا است.

وی افزود: دفاع مقدس دوره‌ای از تاریخ کشور ما به شمار می‌رود که ملتی تازه انقلاب کرده به تنهایی در مقابل تمام نظام سلطه ایستادگی می‌کند.

استاندار لرستان ادامه داد: یک نسل با تمام آحاد در طول هشت سال دفاع مقدس تلاش کرده است و از کشور، ارزش‌ها و هویت فرهنگی آن با ایثارگری و جانفشانی دفاع کرد که این دفاع تنها در سنگرهای جنگ و جبهه نبود بلکه داخل و خارج کشور را تحت تاثیر قرار داد و تبدیل به یک نهضت شد.

زیویار با بیان اینکه خاستگاه نهضت مقاومت در دفاع مقدس است گفت: نهضت مقابله با تحریم و هر تهدیدی اثبات کننده «توانستن با دست خالی» است همچنین نسل دفاع مقدس نسل جانفشانی و ایثارگری است که همنوعان، کشور، انقلاب، ارزش‌های مقدس و آینده را بر خود ترجیح می‌دهد.

وی اظهار داشت: آغاز سال تحصیلی، شروع کار ساخت نسل آینده است و تمام کشور نسبت به این زمان احساس مسئولیت دارند همانطور که دفاع مقدس درس توانستن را به جوانان ما داد اکنون کسب رتبه‌های تک رقمی از افتخارات جوانان این استان است.

استاندار لرستان افزود: شروع سال تحصیلی مانند دفاع مقدس است و دانش آموزان برای کشور، ارزش‌های انسانی و بازشدن گره‌ها تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز