خبرگزاری کار ایران

سهمیه‌بندی جدید و تغییر قیمت بنزین تکذیب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۳۲۵

سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت کشور گفت: دارنده خودرو با استفاده از کارت سوخت شخصی می‌تواند ۶۰ لیتر بنزین سهمیه‌ای و ۱۵۰ لیتر بنزین آزاد دریافت کند، یعنی پس از اینکه ۶۰ لیتر بنزین سهمیه‌ای را به مصرف رساند می‌تواند از ۱۵۰ لیتر بنزین با نرخ آزاد با استفاده از کارت سوخت شخصی برداشت کند و برای تقاضای بیش از این ارقام( ۶۰ لیتر نرخ سهمیه‌ای و ۱۵۰ لیتر با نرخ آزاد) می‌تواند از کارت سوخت جایگاه‌دار استفاده کند.

به گزارش ایلنا، رضا نواز درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر تغییر نرخ بنزین و سهیمه‌بندی اظهار داشت: اتفاق جدیدی در سهمیه‌بندی بنزین و شارژ کارت‌های سوخت مردم نیفتاده است و توزیع بنزین طبق روال قبل انجام می‌شود.

 وی توضیح داد: دارنده خودرو با استفاده از کارت سوخت شخصی می‌تواند ۶۰ لیتر بنزین سهمیه‌ای و ۱۵۰ لیتر بنزین آزاد دریافت کند، یعنی پس از اینکه ۶۰ لیتر بنزین سهمیه‌ای را به مصرف رساند می‌تواند از ۱۵۰ لیتر بنزین با نرخ آزاد با استفاده از کارت سوخت شخصی برداشت کند و برای تقاضای بیش از این ارقام( ۶۰ لیتر نرخ سهمیه‌ای و ۱۵۰ لیتر با نرخ آزاد)  می‌تواند از کارت سوخت جایگاه‌دار استفاده کند.

سخنگوی صنف جایگاداران سوخت کشور تاکید کرد: در قیمت‌ها تغییری حاصل نشده است و ۶۰ لیتر با نرخ ۱۵۰۰ تومان و ۱۵۰ لیتر با نرخ ۳ هزار تومان و میزان بیش از ۱۵۰ لیتر نیز با همان نرخ ۳ هزار تومان خواهد بود.

وی گفت: بنزین سهمیه‌ای و با نرخ یارانه‌ای به مدت ۹ ماه در کارت قابل ذخیره خواهد بود و ۱۵۰ لیتر مابقی در صورت عدم استفاده به مدت یک ماه امکان ذخیره در کارت را ندارد.

نواز خاطرنشان کرد: این رویه یک سال است که اجرا می‌شود و هیچ تغییر جدیدی در نرخ و نحوه سهمیه‌بندی و توزیع اعمال نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز