خبرگزاری کار ایران

افزایش بیش از ۶۰ درصدی استفاده از کارت سوخت شخصی در جایگاه های سوخت ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۴۴۴

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه از افزایش ۶۶ درصدی استفاده از کارت سوخت شخصی در جایگاه های سوخت منطقه ارومیه خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمد مجرد گفت: با توجه به پایش اطلاعات سامانه هوشمند سوخت، از ابتدای اجرای طرح بهبود نظام توزیع و بهینه سازی کارت های آزاد در جایگاه‌های سوخت، استفاده مردم از کارت سوخت شخصی در هر دو ‌نرخ سهمیه و آزاد بالغ بر ۶۶ درصد افزایش داشته است.

مجرد افزود: استفاده از کارت‌های سوخت شخصی از سوی رانندگان در جایگاه‌ها علاوه بر مدیریت زمان و تحلیل مصرف باعث ساماندهی کارت‌های سوخت و میزان مصرف خواهد بود.

وی ادامه داد: شهروندان توجه داشته باشند در کارت‌های سوخت شخصی افراد علاوه بر سهمیه ۶۰ لیتری یارانه‌ای ماهانه، سهمیه ۱۵۰ لیتری سوخت آزاد نیز شارژ می‌شود و در زمان دریافت سوخت از جایگاه پس از اتمام سهمیه ۶۰ لیتری می‌توانند از سهمیه ۱۵۰ لیتری سوخت آزاد کارت خود استفاده کنند.

مجرد عنوان کرد: سهمیه یارانه‌ای ۶۰ لیتری بنزین کارت‌های سوخت شخصی تا ۹ ماه قابل ذخیره است اما سهمیه ۱۵۰ لیتری آزاد شارژ شده پایان هر ماه در صورت عدم استفاده باطل و مجددا در ابتدای ماه شارژ می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: درخواست کارت سوخت المثنی فقط با مراجعه حضوری مالک خودرو بهمراه مدارک شناسایی خودو به دفاتر پلیس+۱۰ امکان پذیر است و ثبت نام کنندگان کارت سوخت المثنی می توانند روند صدور کارت خود را از سایت  www.epolice.ir پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز