خبرگزاری کار ایران

پروژه قطری-مالزیایی برای تولید لبنیات

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۹۷۷

شرکت قطری "بالادنا" با شرکت "اف جی وی" و "تاچ" مالزی برای ایجاد پروژه تولید شیر و مشتقات آن به ارزش 3.6 میلیارد ریال (990 میلیون دلار) وارد همکاری شده است.

 به گزارش ایلنا از خلیج آنلاین؛ شرکت قطری "بالادنا" با شرکت "اف جی وی" و "تاچ" مالزی برای ایجاد پروژه تولید شیر و مشتقات آن به ارزش 3.6 میلیارد ریال (990 میلیون دلار) وارد همکاری شده است.

این شرکت قطریی اعلام کرد که این کارخانه در مالزی مستقر خواهد بود و تولید خود را در سال 2025 آغاز می‌کند.

این پروژه قرار است در سه سال اول بهره برداری سالانه 100 میلیون لیتر شیر تازه تولید کند و ظرف 10 سال یعنی تا سال 2035 به 300 میلیون لیتر برسد.

Baladna مالک 40 درصد از پروژه و 40 درصد FGV و 20 درصد برای Touch Holding است.

"بالادنا" یک شرکت سهامی قطری است که متخصص در تولید شیر، لبنیات، آب میوه‌ها و مواد غذایی است، در حالی که هلدینگ "FGV" در تولید روغن نخل تخصص دارد و فعالیت‌های این شرکت در 9 کشور در آسیا،  آمریکای شمالی، اروپا و خاورمیانه گسترش یافته است.

FGV بر پنج بخش اصلی تمرکز دارد: کشاورزی، شکر، لجستیک، شرکت‌های پشتیبانی، کشاورزی یکپارچه و محصولات مصرفی.

 هلدینگ تاچ نیز در بخش‌های مخابرات، انرژی‌های تجدیدپذیر و کشاورزی فعالیت می‌کند.

از سال 2017، شرکت‌های قطری با حمایت دولت برای تقویت حضور خود در صنایع غذایی با هدف دستیابی به خودکفایی و حمایت از امنیت غذایی ملی تلاش کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز