خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان:

کمبودی در عرضه میوه‌های شب یلدا نداریم / پای گرانی به بازار میوه و آجیل باز نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۲۰

ناظران مرکز بهداشت و سازمان بازرگانی به صورت روزانه بر میدان میوه و تره بار شهرداری نظارت کرده و به تخلفات رسیدگی می‌کنند.

ایلنا: در میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری قیمت‌ها کنترل شده و کمبودی در رابطه با میوه‌های مورد نیاز شهروندان برای شب یلدا وجود ندارد به همین مناسبت پر مصرف‌ترین اقلام شب یلدا در ۱۳ بازار روز شهرداری اصفهان عرضه می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با بیان این مطلب گفت: ناظران مرکز بهداشت و سازمان بازرگانی به صورت روزانه بر میدان میوه و تره بار شهرداری نظارت کرده و به تخلفات رسیدگی می‌کنند.
سید رضا حکیم فعال، بااشاره به اینکه ۱۳ بازار روز کوثر آجیل و میوه‌هایی همچون انار، هندوانه و کیوی که پرمصرف‌ترین مواد در این مدت است را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند لذا سعی بر این بوده تا با تمهیدات اندیشیده شده پای گرانی به بازار میوه و آجیل باز نشود.
وی با بیان اینکه در طول سال نظارت بر روی اقلام عرضه شده در بازارهای روز وجود دارد اما در زمان‌هایی مانند شب یلدا و عید نوروز این نظارت‌ها قوی‌تر انجام می‌شود به شهروندان اطمینان داد که همه اقلام مورد نیاز و پر مصرف در میدان و بازار‌ها تهیه شده که لازم است شهروندان مدتی پیش از نزدیک شدن به شب یلدا خریدهای خود را انجام دهند تا با گرانی ناگهانی میوه روبرو نشویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز