خبرگزاری کار ایران

کارشناس طراحی محصول واحد متالورژی و روشهای تولید فولاد مبارکه اصفهان خبر داد:

تولید ورق پر استحکام مورد نیاز خودروسازان برای اولین بار در شرکت فولاد مبارکه اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۳۰

با بومی سازی و تولید ۲۲۵ تن ورق استحکام بالای مورد نیاز خودروسازان در فولاد مبارکه اصفهان گام موفقیت آمیز دیگری در راستای تامین ورقهای موردنیاز صنعت خودروسازی کشور و جلوگیری از خروج ارز برداشته شد.

ایلنا: با بومی سازی و تولید ۲۲۵ تن ورق استحکام بالای مورد نیاز خودروسازان در فولاد مبارکه اصفهان گام موفقیت آمیز دیگری در راستای تامین ورقهای موردنیاز صنعت خودروسازی کشور و جلوگیری از خروج ارز برداشته شد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان: کار‌شناس طراحی محصول واحد متالورژی و روشهای تولید فولاد مبارکه با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که خودروسازان مطابق با استانداردهای جهانی برای ساخت قطعات تقویتی خودرو از فولاد میکروآلیاژی استحکام بالا HE۳۹۰D استفاده می‌کنند و این نوع ورق از خارج از کشور وارد می‌شد، اکنون با دست‌یابی به دانش فنی تولید این نوع ورق‌ها از این پس فولاد مبارکه اصفهان قادر خواهد بود تا این ورق را در اختیار شرکتهای خودرو سازی ایران خودرو و سایپا قرار دهد.
شاهرخ پورمستدام افزود: پیرو درخواست شرکت خودروسازی سایپا و در راستای بومی سازی فولادهای ویژه، با هماهنگی گروه فنی و خط نوردگرم ۹ کلاف به تناژ ۱۲۵ تن با گرید HE۳۹۰D براساس استاندارد پژو سیتروئن با ضخامت ۳.۲ و عرض ۱۰۰۰ میلیم‌تر تولید و به شرکت خودروسازی سایپا ارسال شد.
وی تصریح کرد: همچنین این فولاد در رابطه با طرح داخلی سازی ورق ایران خودرو به تناژ ۱۰۰ تن و ضخامت ۳ و عرض ۱۱۷۰ میلیم‌تر در ساخت قطعه مهره کشویی پژو ۲۰۶ و قطعه صفحه لرزه گیر بالای دسته موتور ۲۰۶ استفاده می‌شود.
کار‌شناس طراحی محصول واحد متالورژی و روشهای تولید فولاد مبارکه اظهار داشت: ‌ نیاز آتی شرکت‌های مذکور به فولاد HE۳۹۰D در ضخامت ۲.۵ می‌باشد که در حال بررسی و تولید آزمایشی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز