خبرگزاری کار ایران

حمیدرضا بهمنی؛ قائم مقام مدیرعامل در فروش و بازار یابی ایران خودرو شد

کد خبر : ۱۶۷۰۹۱

در حکمی از سوی یکه زارع، حمیدرضا بهمنی به سمت قائم مقام مدیرعامل در فروش و بازاریابی خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو منصوب شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم معارفه قائم مقام فروش و بازاریابی خودروهای گروه، ضمن تاکید بر لزوم افزایش سهم محصولات ایران خودرو در بازار داخلی به ۶۰ درصد افزود: در شرایط فعلی، ایران خودرو دغدغه تولید نداشته و تمرکز اصلی آن بر توسعه محصول و فروش آن است.

به گزارش ایلنا؛ وی گفت: فروش در زنجیره تولید خودرو جایگاه ویژه ای دارد و ایران خودرو درصدد است با رویکردی علمی و جامع در مقوله فروش و ایجاد مهندسی در آن مانند خودروسازان بزرگ دنیا با مشتریان خود رفتار کند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو درعین حال اظهار کرد: باید با اعمال سیاستی واحد درباره محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در دو بخش سواری و تجاری به سمت بازارسازی، فروش و توسعه سهم بازار حرکت کنیم.

یکه زارع، تنوع محصول را لازمه حفظ و توسعه سهم بازار دانست و گفت: باید ویترین کاملی از محصولات داشته باشیم تا نیاز بخش‌های مختلف بازار را تامین کنیم.

وی افزود: باید شرایط به گونه ای بهبود یابد تا هم‌وطنان در هر طبقه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی امکان انتخاب محصول مورد نیاز خود در سبد محصولات ایران خودرو را داشته باشند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو درخصوص احیای بخش لیزینگ گفت: باید در بخش لیزینگ نیز برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد تا شرایط خرید برای مشتریان این بخش تسهیل شود.

حمیدرضا بهمنی قائم مقام مدیرعامل در فروش و بازاریابی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو نیز در این جلسه ضمن تشکر از مدیرعامل ایران خودرو نسبت به اعتماد به وی گفت: امیدوارم امانت دار خوبی بوده و با رهنمودهای مدیرعامل محترم، دانش و ظرفیت موجود در گروه و همیاری همکارانم بتوانم در تعالی گروه صنعتی ایران خودرو به ویژه در حوزه فروش موثر باشم.

شایان ذکر است، در این مراسم حمیدرضا بهمنی به عنوان قائم مقام مدیرعامل در فروش و بازاریابی خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو معرفی شد. وی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت بازرگانی است از مدیران با تجربه در حوزه صنعت خودروسازی به شمار می رود. بهمنی قبل از این و از سال ۸۸ معاون فروش و بازاریابی شرکت ایران خودرو دیزل بوده است.

از دیگر سوابق وی می توان به معاونت بازرگانی و پشتیبانی شرکت مهرکام پارس، معاونت خرید شرکت پارس خودرو، ‌ عضویت در هیات مدیره شرکت امدادخودرو سایپا ومدیر بازرگانی شرکت پارس ژنراتور گروه مپنا اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز