خبرگزاری کار ایران

تمدید سیستمی و خودکار دفاتر بیمه روستاییان و سلامت همگانی در دوران کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۱۵۲

مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بیمه شدگانی که اعتبار دفاتر بیمه آنان از ابتدای سال جاری از تاریخ ۹۹/۱/۱ تا پایان شهریور ۹۹ در صندوق های بیمه همگانی و بیمه روستاییان فاقد اعتبار شده تا تاریخ ۱۴۰۰/۱/۳۱به صورت سیستمی و خودکار معتبر می شود.

عباسی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بیمه شدگانی که اعتبار  پوشش بیمه آنها به صورت سیستمی تمدید و معتبر شده است مشمول خسارات متفرقه در دوران فاقد اعتبار بودن  بیمه قبلی نخواهد بود.

او افزود: تعهدات سازمان جهت بیمه شدگانی که اعتبار  پوشش بیمه آنان به صورت سیستمی و خودکار تمدید و معتبر می شود از تاریخ تمدید سیستمی مورد تایید سازمان است و دوران بستری بدون پوشش بیمه افراد را شامل نمی شوند.

اوخاطرنشان کرد: با توجه به امکان ثبت نام از طریق سامانه eserices.ihio.gov.ir/isc   بیمه شدگان بیمه سلامت می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز نسبت به ثبت نام  و دریافت از طریق سامانه  مذکور اقدام کند.

عباسی در پایان بیان داشت: بیمه شدگان عزیز در صورت هرگونه پیشنهاد ، انتقاد و یا شکایت از بیمه سلامت استان می توانند مراتب را از طریق   شماره تلفن ۳۳۴۳۷۰۷۵ با روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان درمیان بگذارنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز