خبرگزاری کار ایران

از امروز صورت گرفت:

پرداخت 80 میلیارد تومان به مراکز درمانی بیمه سلامت سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۴۶۰

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: 80 میلیارد تومان به منظور پرداخت معوقات بیمارستان‌ها، بخش دولتی، شرکت های دارویی و داروخانه های طرف قرارداد بیمه سلامت در سیستان و بلوچستان از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا دکتر محمد صفدری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه صمن اعلام این خبر اظهار داشت: طرح تحول سلامت استان که از سال 93 آغاز شده است موظف است تمامی افرادی که دارای هویت ایرانی هستند را تحت پوشش بیمه سلامت همگانی قرار دهد.

وی افزود: بیمه سلامت به دلیل برخی از پرداختی ها در سال 95 و 96 با کمبود اعتبار مواجه شده که با پرداخت این 80 میلیارد تومان تمام معوقات آن پرداخت خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: سازمان بیمه سلامت ایرانیان 20 هزار میلیارد ریال (2 هزار میلیارد تومان) به منظور پرداخت به بیمارستان های دولتی و داروخانه های طرف قرارداد و تامین تجهیزات پزشکی تخصیص داده که 80 میلیارد تومان آن سهم سیستان و بلوچستان است.

صفدری خاطر نشان کرد: 2 الی 3 هزار نفر تحت عنوان بیمه شدگان شهری و روستایی، کارمندان دولت،ایثارگران، مددجویان بهزیستی تحت پوشش بیمه سلامت همگانی هستند که این امر توجه ویژه دولت را می طلبد.

وی گفت: 18 بیمارستان دولتی، 2 بیمارستان تامین اجتماعی و 2 بیمارستان نظامی و 140 داروخانه در سیستان و بلوچستان طرف قرارداد بیمه سلامت هستند

مدیر کل بیمه سلامت استان خاطر نشان کرد:  ماه آینده نیز حدود 80 میلیارد تومان دیگر برای پرداخت به بیمارستان ها و داروخانه های طرف قرار داد بیمه سلامت در سیستان و بلوچستان اختصاص می یابد.

وی با اشاره به اینکه ، به دنبال راهکاری برای پرداخت به موقع هستیم، افزود: دفترچه های بیمه سلامت همگانی به پیشنهاد دولت، پیگیری استاندار سیستان و بلوچستان و موافقت وزیر بهداشت فقط در سیستان و بلوچستان در بخش خصوصی قابل پذیرش است.

وی در خصوص برنامه های دهه فجر اداره کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: مراکز بیمه سلامت شهرستان های سرباز و ساختمان های جدید زهک، کنارک و راسک در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید .

وی در پایان گفت: همچنین اجلاس روسای روابط عمومی ادارات کل بیمه سلامت کشور را در چابهار خواهیم داشت که با حضور مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران در چابهار برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز