خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه خبر داد:

لغو تعطیلی ۶ شهرستان پرخطر استان از شنبه آینده

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۵۱۳

استاندار کرمانشاه گفت: بنا به درخواست فرمانداران از روز شنبه هفته آینده محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی ۶ شهرستان استان به دلیل مسایل معشیتی لغو می‌شود و چنانچه مشکلی در این راستا ایجاد شود فرمانداران باید پاسخگو باشند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت: بنا به درخواست فرمانداران از روز شنبه هفته آینده محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی در ۶ شهرستان استان (اسلام آبادغرب، گیلانغرب، سرپلذهاب، هرسین، جوانرود و پاوه) به دلیل مسائل معشیتی لغو می‌شود و چنانچه مشکلی در این رابطه ایجاد شود، فرمانداران باید پاسخگو باشند.

وی همچنین با اشاره به ساعات کاری ادارات افزود: ساعات کاری ادارات از روز شنبه ۲۴ آبان ماه از ساعت ۷ و سی دقیقه صبح تا ساعت ۱۴ و سی دقیقه خواهد بود و همچنین تعلیق و تعدیل روند کاری کارمندان به صورت ۵۰ درصد از روز شنبه در اختیار مدیران مربوطه خواهد بود.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کرمانشاه یک کلانشهر محسوب می‌شود از ساعت ۱۸ روز بیستم آبان تا بیستم آذر ماه کلیه فعالیت‌های گروه ۲، ۳ و ۴ تعطیل است و دستگاه‌های ذیربط موظف به انجام نظارت‌های لازم در این زمینه هستند.

بازوند از اداره صنعت، معدن و تجارت استان خواست با همکاری اتاق اصناف بررسی‌های لازم جهت تعطیلی منطقه‌ای از شهر کرمانشاه "که دارای جمعیت زیاد و تردد گسترده مردم است را انجام دهند و چنانچه به نتیجه‌گیری در این زمینه رسیدند در جلسه شنبه هفته آینده به ستاد کرونا استان اعلام کنند.

وی تاکید کرد: ضروری است که به منظور آگاه سازی و اطلاع رسانی به مردم یکی از معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور در صداوسیما و از طریق رسانه‌ها به تشریح مشاغل ۲، ۳ و ۴ (که در ارتباط با کرونا تعطیل هستند) بپردازد تا مردم بیش از گذشته با این مشاغل آشنا شوند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: ضرورت دارد که فعالیت مکان‌هایی که اقدامات مربوط به عمل زیبایی و جراحی پوست را انجام می‌دهند، به مدت دو هفته تعطیل شوند و در این رابطه نظارت دقیق برای تعطیلی این نوع اقدامات ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز