خبرگزاری کار ایران

فرماندار سرپل ذهاب هشدار داد ؛

اجرای نظارت سختگیرانه ستاد کرونا در سرپل ذهاب

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۱۱۵

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: با توجه شیوع بالای کرونا در این شهرستان و افزایش نگران کننده شمار مبتلایان و فوتی‌ها ی ناشی از کرونا نظارت های سختگیرانه در این شهرستان در این شهرستان اجرا می شود.

به گزارش  خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ؛ محبت جمالی‌نیا فرماندار سرپل‌ذهاب گفت:شیوع بالای کرونا در این شهرستان و افزایش نگران کننده شمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از این بیماری ویروسی ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و اصناف را از روز دوشنبه پنجم آبان ماه تعطیل کرده بود که توسط ستاد کرونا استان کرمانشاه تا ۲۱ آبان ماه تمدید شد.

او گفت : ادارات خدمات‌رسان آب، برق، گاز و مخابرات و مراکز درمانی، بیمارستان و کلینیکی، آزمایشگاهی و بهداشتی و شهرداری و آتش نشانی طبق روال سابق به خدمات رسانی به مردم می‌پردازند، ولی مابقی ادارات و اصناف غیرضرور تعطیل است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب افزود: در حوزه اصناف تمامی بازار تعطیل است و تنها نانوایی‌های شهری و روستایی و فروشگاه‌های عرضه موادغذایی، قصابی‌ها و واحد‌های عرضه مرغ و میوه باز بوده و فعالیت می‌کنند.

جمالی‌نیا، از نظارت سختگیرانه ستاد کرونا در سرپل ذهاب بر اصناف و بازار خبر داد و افزود: با تمامی متخلفانی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازند، به شدت برخورد می‌شود.

او گفت: از مردم می‌خواهیم در خانه‌های خود بمانند و موازین بهداشتی را رعایت کنند و از تردد‌های غیرضرور پرهیز کنند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز