خبرگزاری کار ایران

منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس موفق به اخذ نشان ۵ ستاره جایزه بهره‌وری شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۲۰۰

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از کسب نشان پنج ستاره پیشروان جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران به سبب اقدامات زیربنایی در این منطقه عظیم اقتصادی خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حسن خلج طهرانی اعلام  کرد: در هفتمین دوره این جایزه موفق به اخذ این نشان ارزشمند شدیم که دلیل آن هم راستایی با استراتژی های کلان دولت و سازمان ایمیدرو مانند تدوین و اجرای رویکردهای نظام‌مند و توجه به استقرار مناسب استانداردهای بین المللی ایزو بوده است.
 
او افزود: تحقق جهش تولید در این منطقه در گرو بهبود شاخص‌های بهره‌وری و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای جذب سرمایه گذاران است.
 
 خلج طهرانی اهداف و پروژه های بهبود را در منطقه ویژه به حداکثر رساندن توانمندی سرمایه های انسانی با استقرار نظام های مرسوم حوزه کارکنان، استفاده هرچه بیشتر از ابزار انفورماتیک برای پشتیبانی تصمیم، یکپارچه سازی فرآیندها و تعهد به پاسخگویی مشتریان و رعایت مسولیت های اجتماعی مطرح کرد.
 
 مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی تصریح کرد: برنامه‌هایی همه جانبه در شرکت برای تحقق استراتژی های سازمان ایمیدرو تدارک دیده ایم و در نظر داریم زیرساخت‌های موجود را با نگاه به شاخص های بهره وری پیش از پیش در جهت تبلور سیاست‌های نظام ارتقا دهیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز