خبرگزاری کار ایران

نماینده سمنان در شورای عالی استان‌ها:

تکمیل جاده شهمیرزاد - دوآب می‌تواند شهمیرزاد را از بن بست خارج کند

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۱۰۱

نماینده سمنان در شورای عالی استان ها با بیان اینکه جاده شهمیرزاد- دوآب چندین سال است که به حال خود رها شده است، گفت: این پروژه می‌تواند شهمیرزاد را از بن‌بست خارج کرده و مسیر ایمنی برای اتصال سمنان به شمال کشور باشد.

به گزارش ایلنا، محمد برزه کار توجه به راه‌سازی را یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌هایی رشد و توسعه کشور دانست و گفت: این مسئله تأثیر به‌سزایی در پیشرفت نقاط مختلف کشور دارد. از این‌رو، هر ساله پروژه‌های متنوعی در بخش راه برای کشور تعریف می‌شود.

وی افزود: جاده شهمیرزاد - خطیرکوه در استان سمنان و جاده دوآب در استان مازندران که یکی از محورهای مهم ارتباطی در اتصال دو استان به یکدیگر است که سال‌ها در بلاتکلیفی قرار دارد و هر بار شاهد وعده‌های نافرجام مدیران به سر می برد.

برزه کار ادامه داد: محور شهمیرزاد – خطیرکوه - دوآب به طول تقریبی 64 کیلومتر در دست اجرا بوده که از این طول، بخشی در مسیر شهمیرزاد- خطیرکوه در محدوده استان سمنان و حوزه استحفاظی راه و ترابری شهرستان مهدی‌شهر قرار دارد که با تلاش مدیران استان سمنان احداث پل  در حال انجام است.

 نماینده سمنان در شورای عالی استان ها اضافه کرد: چند کیلومتری از این مسیر در حوزه خطیرکوه- دوآب نیز در محدوده استان مازندران قرار دارد و کارشناسان امر می‌گویند این پروژه می‌تواند شهمیرزاد را از بن‌بست خارج کرده و مسیر ایمنی برای اتصال سمنان به شمال کشور باشد که متأسفانه سال‌ها نیمه‌کاره مانده است.

وی تصریح کرد: احداث و مرمت جاده شهمیرزاد به دوآب علی‌رغم مصوبات سفرهای استانی مسئولان کشوری، چندین سال بلاتکلیف مانده است و امروز باید برای آن فکری شود.

برزه کار بیان داشت: اگر این جاده تعریض، مرمت و آسفالت شود، ضمن آبادانی روستاهای خطیرکوه و چاشم،  معبر خوبی برای اهالی استان سمنان به سوادکوه و نهایتاً مازندران خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز