خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان مطرح کرد؛

رشد 27 درصدی تصادفات در استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۰۸۶

رئیس پلیس راه استان سمنان در جلسه راهبری تصادفات استان از رشد 27 درصدی تصادفات در جاده های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ تقی کبیری گفت: در ۱۰ ماه نخست سال جاری، تعداد ۶ هزار و ۷۱ فقره تصادف در راه های استان اعم از فوتی، جرحی و خسارتی اتفاق افتاده که این میزان نسبت به مدت مشابه در سال ۹۷، ۲۶ درصد رشد داشته است.
 
وی افزود: تعداد تصادفات فوتی در سال و همچنین تعداد فوتی‌ها در تصادفات جاده‌ای استان در ۱۰ ماهه سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل، به ترتیب ۶ و ۳ درصد کاهش یافته است.
 
سرهنگ کبیری ضمن بیان اینکه بیشترین فراوانی در تصادفات جاده های استان متعلق به خوروهای سواری است تصریح کرد: ۶۷ درصد تصادفات را خودرو های سواری، ۱۱ درصد وانت، ۱۱ کامیون و کامیونت، ۴ درصد موتورسیکلت و مابقی نیز سایر وسایل نقلیه تشکیل می دهد.
 
 رئیس پلیس راه استان سمنان ادامه داد: عدم ‌توجه به جلو  با ۴۱ درصد، بیشترین فراوانی تصادفات در ۱۰ ماهه نخست سال ۹۸ را در جاده های استان به خود اختصاص داده است.
 
وی اظهار داشت: تصادف وسیله با وسیله با ۴۲ درصد و واژگونی خروج از جاده با ۴۳ درصد بیشترین درصد تصادفات ۱۰ ماهه نخست سال ۹۸ در استان را به خود اختصاص داده است. 
 
سرهنگ کبیری با بیان اینکه ۶۱ درصد تصافات استان در محور تهران به مشهد و برعکس اتفاق می افتد گفت: اقدامات فرهنگی ترافیکی از سوی پلیس راه استان برای رانندگان و مدیران باربری و مسافربری، راکبان موتور سیکلت، رانندگان دولتی و نظامی و دانش آموزان در دستور کار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز