خبرگزاری کار ایران

فرماندار بوئین‌زهرا خبر داد:

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرستان بوئین زهرا

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۵۲۵

فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت: با توجه به تصمیم ستاد استانی کرونا محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرستان بوئین زهرا اعمال می‌شود.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنااز قزوین، مصطفی آقاعلی با اعلام این‌خبر گفت: تمامی‌مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، آموزشگاه‌های رانندگی و آموزشگاه‌های خصوصی کماکان تعطیل هستند و آموزش‌های آنها به صورت مجازی است و ضرورتی برای آموزش‌های حضوری افراد وجود ندارد.

وی افزود: در صورت مهیا بودن شرایط فنی و هماهنگی با مسئولان واحد‌های آموزشی در مدارس و معلمان مدارس و آموزشگاه‌ها می‌توانند نسبت به تدریس و ارائه آموزش به دانش‌آموزان و افراد از منزل اقدام کنند.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا اظهار کرد: تمامی تجمعات مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و مجامع عمومی تا اطلاع ثانوی کماکان ممنوع می‌باشد.

آقا علی تصریح کرد: تالار‌های پذیرایی با ۳۰ درصد ظرفیت تهویه مناسب و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند اقدام به فعالیت نمایند، صندلی‌های مازاد بر ۳۰ درصد نیز از محل تالار جمع آوری شده و وارد انبار شود.

وی افزود: فعالیت تمام سالن‌های بدن‌سازی و باشگاه‌های ورزشی دارای مجوز به ازای هر ۱۰ متر مربع یک نفر و حداکثر با ۲۰ نفر ظرفیت در هر باشگاه بلامانع است.

فرماندار بوئین زهرا اظهار کرد: فعالیت رستوران‌ها و فست فود‌ها به صورت ارائه خدمات بیرون بر به مشتریان و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بلامانع است.

وی تصریح کرد: همچنین آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی به صورت نوبت دهی تلفنی و حضوری انفرادی مشتریان در محل آرایشگاه با رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی تجهیزات بلامانع است.

آقاعلی افزود: فعالیت قهوه خانه ها، کافه‌ها و چایخانه‌ها با ۳۰ درصد ظرفیت و رعایت اصول بهداشتی بلامانع است.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا تصریح کرد: ساعات کار بانک‌ها طبق روال گذشته و مطابق مقررات است و جلسات اداری ضروری در شهرستان نیز با حضور حداکثر ۱۵ نفر و به مدت یک ساعت تشکیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز