خبرگزاری کار ایران

رئیس واحد تاکسیرانی دامغان :

تصمیم‌گیری در باره کاهش تعداد مسافران در تاکسی زمان‌بر است

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۵۱۷

رئیس واحد تاکسیرانی دامغان ،در پاسخ به پرسش ایلنا مبنی بر ملزم کردن رانندگان تاکسی برای سوار کردن تنها ۳ مسافر ،با توجه به شرایط کرونا ، گفت: تصمیم‌گیری در باره اینکه تاکسی ها تنها 3 مسافر سوار کنند زمانبر بوده و تاکسیرانی بابت نحوه محاسبه و تعیین کرایه به زمان زیادی لازم دارد.

به گزارش ایلنا از سمنان، ابوالفضل فتحعلیان بیان کرد : مشکل بیمه تامین اجتماعی رانندگان تاکسی، مخصوص دامغان نیست که تاکسیرانی دامغان پیگیر شود این مشکل سراسری بوده که روند اداری آن در حال انجام است وحدود 1400 نفر به وزارت کشور معرفی شدند.
وی اظهار داشت : توزیع لاستیک دولتی را شرکت های تعاونی تاکسیرانی باید پیگیر باشند اما رایزنی هایی را با اداره صنایع و معادن انجام داده ایم که روزهای خاصی در طی هفته توزیع لاستیک دولتی در نمایندگی های مجاز مخصوص رانندگان تاکسی باشد.
فتحعلیان افزود :رانندگان تاکسی به صورت شخصی هم می توانند به نمایندگی های مجاز توزیع لاستیک مراجعه کنند و مدارکشان را ارائه دهند و لاستیک دریافت کنند.
وی ادامه داد : هیچ مصوبه و قانونی نداریم که به بازنشستگان مجوز تاکسی ندهیم زیرا بازنشستگان جزو شاغلان محسوب نمی شوند اگر چه تاکسیرانی تاکسی دولتی به این قشر نمی دهد اما می توانند تاکسی آزاد بخرند و مدارک لازم را ارائه داده تا کارت تاکسیرانی شان صادر شود.
رئیس واحد تاکسیرانی دامغان ضمن بیان اینکه پیگیر هستیم تا رانندگان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تصریح کرد : وظیفه پلیس راهنمایی و رانندگی است که رانندگان تاکسی 3 مسافر بیشتر سوار نکنند.
وی با اشاره به وجود یک گشت سیار که توانایی بازدید از تمامی تقاط شهرستان را ندارد خاطر نشان کرد : چند روز گذشته گشت مشترکی با اداره بازرگانی و تعزیرات داشتیم که همگی مسئولان مربوطه تذکرات لازم را به رانندگان یادآوری کردند.

 

رئیس واحد تاکسیرانی دامغان اظهار کرد: برای تاکسیرانی مقدور نیست به رانندگان سوبسید دهد زیرا سالیانه 2 هزار تومان حق عضویت دریافت می کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز