خبرگزاری کار ایران

شهردار بندرعباس:

تلاش‌های جامعه پزشکی در کنترل کرونا قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۷۰۷

شهردار بندرعباس با بیان اینکه رشادت‌های پزشکان در مبارزه و کنترل بیماری ویروسی کرونا هیچ وقت فراموش نخواهد شد، گفت: ایثار و از خودگذشتگی پزشکان در رسیدگی و درمان بیماران کرونایی شایسته تقدیر است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عباس امینی‌زاده اظهار کرد: خدمات پزشکی و درمانی در دوران ها و صحنه های مختلف خصوصا در طول هشت سال دفاع مقدس و درمان رزمندگان اسلام و تلاش در بهبود و ساماندهی نظام سلامت کشور هیچگاه فراموش شدنی نیست.

وی با اشاره به اینکه همت والای پزشکان و دست اندرکاران این عرصه مهم سبب تحولات اساسی در کشور شده است، افزود: اکنون در برهه‌ای تاریخی و مهم قرار داریم که ادامه حیات تعداد قابل توجهی از انسانها به همت پزشکان و کادر درمان وابسته است.

شهردار بندرعباس با تاکید بر اینکه رشادت‌های پزشکان در مبارزه و کنترل بیماری ویروسی کرونا هیچ وقت فراموش نخواهد شد، ادامه داد: ایثار و از خودگذشتگی پزشکان در رسیدگی و درمان بیماران کرونایی شایسته تقدیر است.

امینی‌زاده با اظهار اینکه روز پزشک، روز قدردانی از مدد این دستان مهربان و دوست دار سلامت جامعه است، گفت: نامگذاری اول شهریور، زادروز حکیم ابوعلی سینا، پزشک نامدار و بزرگ ایرانی در تاریخ اسلام به عنوان روز پزشک که دستاوردهای علمی و وسیع اش، در دفتر  دانش بشری به عنوان منبع و مرجعی آکادمیک ثبت است، نشان دهنده توان علمی و پیشینه قابل توجه ایرانیان در عرصه پزشکی است.

این مقام مسئول همچنین با بیان اینکه طبیب در افق نگاه مردم همواره از قداست و جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است، عنوان کرد: پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند.

وی بیان کرد: روز پزشک، روزی نمادین برای حفاظت از سلامت مردم و روزی است برای ارج نهادن به خدمات آنهایی که برای حفظ این نعمت الهی تلاش می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز