خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار سمنان:

دستگاه‌های نظارتی اجازه فروش نهاده‌های دامی با نرخ دولتی را در بازار آزاد ندهند

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۶۳۳

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: نظارت‌ها بر نحوه توزیع عادلانه نهاده‌های دامی با هدف حفظ تولید در شهرستان‌های استان به طور ویژه افزایش یابد.

به گزارش ایلنا سمنان، علیرضا شریفی‌نژاد در جلسه بررسی توزیع مناسب نهاد‌ه‌های کشاورزی و کالاهای اساسی در سالن کوثر استانداری افزود: کمبود نهاده‌های دامی در بازار استان به دلیل فشارهای خارجی محسوس است اما توزیع این منابع محدود هم باید عادلانه باشد.

وی خاطر نشان کرد: نظارت‌ها بر بازار آزاد عرضه نهاده های دامی افزایش یابد و دستگاه‌های نظارتی اجازه فروش نهاده‌های دامی با نرخ دولتی را در بازار آزاد ندهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان ادامه داد: توجه به معیشت مردم و بهبود فرایندها برای رفع مشکلات موجود برای افزایش تولید و رونق اقتصادی مورد توجه باشد.

شریفی نژاد اضافه کرد: رویه های موجود حاکم بر توزیع نهاده های دامی نیازمند تغییر است و باید با روش های نظام‌مند برای رفع چالش‌های موجود اقدام‌ کرد.

وی با بیان اینکه نظارت شرط اول مدیریت است، تصریح کرد: گروه های ارزیابی برای نظارت بر نحوه توزیع نهاده های دامی در شهرستان های استان تشکیل شود.

وی گفت: عمل گرایی جزئی از وظایف مسئولان باشد و هدف از برگزاری جلسات از این دست رشد تولید باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز