خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان اعلام کرد :

شمارش معکوس توزیع اینترنتی بسته های بهداشتی در استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۹۹۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: فرایند ساماندهی و توزیع بسته‌های بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی کننده به صورت اینترنتی با پیشرفت کار مطلوب در استان سمنان دردست اقدام است.

به گزارش ایلنا ، حشمت الله عسگری روز شنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری و ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: فرایند تحویل بسته های بهداشتی به صورت اینترنتی به نقطه خوبی رسیده است و اجرای این طرح در روزهای آینده در استان نهایی می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: مراحل سخت‌افزاری و نرم افزاری این طرح به اتمام رسیده و بحث تراکنش مالی در اجرای این طرح در حال پیگیری است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: با حضور واحدهای تولیدی کوچک برای تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده پیش‌بینی می شود در تامین اقلام بهداشتی برای اجرای این طرح در استان سمنان مشکلی وجود نداشته باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ادامه داد: هر خانوار با یک کدپستی هفته یکبار مجاز به نام نویسی خواهد و بسته اینترنتی براساس همکاری پست استان ۴۸ ساعت بعد در اختیار متقاضی قرار می گیرد.
عسگری خاطر نشان کرد: در کنار توزیع خرد، بحث تامین اقلام پزشکی برای بانک ها و نانوایی ها و دیگر واحدهای صنفی در قالب دیگر توزیع می شود.
عسگری ادامه داد: مواد ضدعفونی‌کننده در روزهای گذشته به سرعت به دست نانوایی‌ها نرسیده است و نباید فاصله بین تولید و مصرف در صنف های حساس استان وجود داشته باشد.
عسگری اضافه کرد: تامین الکل واحدهای تولیدی رویان دارو و کندر انجام شد و مشکل کمبود الکل به صورت موقتی در استان حل شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: شناسنامه‌دارشدن و شفاف‌سازی نحوه توزیع الکل در سطح ملی باید مشخص شود و در استان تولیدکنندگانی برای تولید موادضدعفونی کننده می‌خواهند تولید داشته باشند که بااعطای نشان پرونده استاندارد موقت می توان برای تولید کالا اقدام کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: دادستان محترم سمنان در این نشست ها حضور داشته باشند چراکه از نزدیک از روند اجرای اقدام‌های مطلع خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز