خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قوچان و فاروج مطرح کرد:

منتهی‌شدن اقتصاد مقاومتی به اقتصاد کرامتی/ مذاکره برای بازگرداندن کارخانه آساک دوچرخ به مردم قوچان

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۱۸۳

نماینده مردم شهرستان‌های قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با زدودن فقر در جامعه کرامت انسانی مردم حفظ و اقتصاد مقاومتی متتهی به اقتصاد کرامتی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قوچان، علی آذری در جلسه شورای اداری قوچان به مناسبت هفته دولت در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، با یادآوری اینکه ۴ دهه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، گفت : امروزه  مردم نیاز دارند سیره شهیدان رجایی و باهنر بازگشته و دوباره در جامعه احیا شود. 

عضو کمیسیون اصل ٩٠ در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه باید عدالت اقتصادی و پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی  به اقتصاد کرامتی منتهی شود، بیان کرد: باید شأن و کرامت انسانی حفظ‌شود که این مهم با و زدودن فقر از جامعه امکان پذیر است. 

وی در خطاب به اعضای شورای اداری شهرستان قوچان، اظهار داشت : مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان باید  کنار زدن سایه سیاست را در دستور کار خود قرار دهند. 

آذری همچنین ادامه داد: باید خام فروشی در قوچان از بین برود و سرمایه‌گذار نیز به ‌نحوی که احساس امنیت داشته باشد در قوچان حضور پیدا کند و مطمئن باشد تمام مردم این شهرستان با هم متحد هستند.

وی با بیان اتفاقات رخ‌داده در زمینه تعطیلی و رکود کارخانه آساک دوچرخ و نیز مشکلات به وجود آمده برای این کارخانه توسط مدیرعامل آن، گفت: شکایتی به دیوان محاسبات کشور ارسال و نسبت به نحوه واگذاری این کارخانه در سال‌های ۸۲ و ۸۳ ایراداتی واردشده است تا این مسئله توسط دیوان مورد بررسی قرار گیرد و نسبت به برنده شدن مالک فعلی کارخانه آساک دوچرخ و همچنین مزایده به اهلیت به‌دست ‌آمده ابهاماتی وجود دارد و نشان از آن دارد که در این باره ظلم به مردم قوچان وارد شده چرا که با نازل‌ترین و ظالمانه‌ترین قیمت یعنی ۱۲۰ میلیون تومان این کارخانه، واگذار شده بود.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی همچنین از ارسال شکایت مستقیم به رئیس قوه قضائیه و نیز کمیسیون اصل ٩٠ در رابطه با معضلات کارخانه آساک دوچرخ خبرداد و اذعان داشت: مدیریت این واحد تولیدی در پی پاسخ دیوان محاسبات کشور به مسئله شکایت، در حال حاضر به‌صورت موقت به دستگاه قضایی واگذارشده است و به مالک و مدیرعامل این کارخانه هم توصیه شده که کارخانه را با مذاکره‌ای به مردم قوچان واگذار کند.

آذری در ادامه با تأکید بر این موضوع که اگر  کارخانه مذکور از مالک آن گرفته شود قطعاً فسادهای دیگر وی نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت، افزود: مدیر عامل آساک دوچرخ باعث از بین رفتن چندین کارخانه دیگر نیز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز