خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر بردسکن خواستار شد؛

تامین دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان ولی عصر بردسکن

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۵۵۶

رئیس شورای اسلامی شهر بردسکن در جلسه علنی این شورا که با حضور تمامی اعضاء برگزار شد گفت: تامین دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان ولی عصر یکی از واجبات این شهر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن، علی صابری از راه اندازی پویش خرید کمک به دستگاه سی تی اسکن در شهرستان خبرداد و گفت: با توجه به اینکه هزینه دستگاه بالا است می طلبد همه مردم در این پویش شرکت کنند و کمک های نقدی خود را به این مهم داشته باشند.

وی گفت: با توجه به شرایط کرونایی و قرار گرفتن شهرستان بردسکن در مسیر چندین استان کشور و دروازه خراسان رضوی یکی از نیازهای اصلی شهرستان در حوزه بهداشت و درمان دستگاه سی تی اسکن است.

وی با ارائه آماری که هر ماه به طور متوسط بیش از 100 نفر از بیماران نیازمند سی تی اسکن هستند و برخی نیز خود اقدام می کنند گفت: یکی از راههای تشخیص بیماری کرونا که از قدرت بالایی برخوردار است دستگاه سی تی اسکن است که اگر بتوانیم بیمارستان ولی عصر را مجهز به دستگاه سی تی اسکن کنیم 70 درصد اعزامی ها از شهرستان به دیگر شهرستان ها کاهش پیدا می کند. 

رئیس شورای اسلامی شهر بردسکن نذر سلامت را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا عزاداری امسال در دهه اول ماه محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود که با پیشنهاد مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان و با موافقت امام جمعه و فرماندار شهرستان مقررشد با مشارکت هیات های عزاداری سطح شهرستان نذورات مردمی که مشکل شرعی ندارد با عنوان نذر سلامت به این سمت و سو هدایت شود.

وی آمادگی مجموعه شورای شهر و شهرداری را برای هر گونه همکاری برای تامین دستگاه سی تی اسکن اعلام کرد و گفت: با جلسه ای که با حضور امام جمعه ، فرماندار و دیگر  مسئولان شهرستان برگزار شد مقرر شد با محوریت مجمع خیرین سلامت شهرستان مردم  کمک های نقدی خود را به حساب بانکی مجمع خیرین سلامت واریز کنند.

وی همچنین با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ایران گفت: در میان رشادت‌های رزمندگان اسلام در سال‌های دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت عزتمندانه و بی‌نظیر آزادگان سرافراز برگ زرین و درخشانی بود که حیرت جهانیان را به دنبال داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز