خبرگزاری کار ایران

کبیری خبر داد:

شناسایی ۳۵۰ انبار کالاهای اساسی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۷۳۱

معاون بازرسی و نظارت سامان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: هم اینک ۳۵۰ انبار کالاهای اساسی در سطح استان شناسایی شده و اطلاعات آنها در سامانه جامع انبارها به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی اکبر کبیری با اعلام این خبر گفت: این انبارها مکلف هستند ورود کالاها و اطلاعات آنها را در سامانه جامع انبارها ثبت کنند تا ورود و فروش کالاها در سطح بازار قابل رصد و کنترل باشد.

وی اضافه کرد: اغلب انبارهایی که کالاهای اساسی مردم نظیر برنج، روغن، قند، شکر و لوازم خانگی را نگهداری می‌کنند شناسایی شده اند و تلاش بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای شناسایی سایر انبارها نیز ادامه دارد.

کبیری با بیان اینکه نگهداری کالاها در انبارهای ثبت نشده و بدون شناسنامه تخلف است و با آن برخورد می‌شود، افزود: در این راستا یک شرکت پخش کالاهای اساسی و مواد غذایی در قزوین به علت ثبت نکردن اطلاعات در سامانه جامع انبارها و رعایت نکردن قوانین نظام صنفی مورد شناسایی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این شرکت پخش سراسری که در حوزه فعالیت مواد غذایی و کالاهای اساسی فعالیت داشت به تشکیل پرونده و معرفی به تعزیرات منجر شد و در نهایت به مبلغ یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال از سوی تعزیرات حکومتی محکوم شد.

این مسئول گفت: هم اینک ۱۰ گشت مشترک با دستگاه‌های اجرایی مختلف از دانشگاه علوم پزشکی، دادستانی، تعزیرات حکومتی،شبکه بهداشت، استاندارد و ... بر سطح بازار و اصناف نظارت دارند و با هرگونه تخلف در زمینه عرضه کالاهای اساسی و افزایش قیمت به شدت برخورد خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز