خبرگزاری کار ایران

رمز گشایی ده هزار کارت سوخت در منطقه سبزوار

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۵۶۹

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار گفت : از ابتدای اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت تاکنون ده هزار کارت سوخت در این منطقه رمز گشایی شده است.

به گزارش ایلنا ازسبزوار، محمد صادقی با اشاره به اینکه در چهار ماه اول سال بیش از هزار کارت سوخت در این منطقه حذف رمز شده است اظهار داشت : مالکینی که قصد رمز گشایی کارت سوخت وسایل نقلیه خود را دارند ، با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به نواحی منطقه واقع در شهرستان بردسکن بلوار قدس و ناحیه مرکزی سبزوار به آدرس خیابان ۲۴متری انقلاب ، انتهای خیابان گلستان ، روبروی درب جنوبی شهربازی مراجعه کنند.

وی افزود : هیچ گونه سهمیه‌ای به کارت سوخت موتورسیکلت هایی که از تاریخ ساخت آن بیشتر از ده سال و خودروهایی که بیشتر از ۲۵ سال گذشته است تخصیص نمی یابد و نیاز به رمزگشایی نیز ندارند.

مدیر منطقه سبزوار با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا اذعان داشت: به منظور کاهش مراجعین برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، چهار شماره آخر کد ملی اسامی درج شده در پشت کارت سوخت به صورت پیش فرض به عنوان رمز کارت سوخت بوده و در صورتی که از این طریق کارت سوخت فعال نشود، مالکان می توانند جهت رمز گشایی کارت سوخت به نواحی اعلام شده در منطقه مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز