خبرگزاری کار ایران

تجمع کارگران کنتور‌سازی مقابل دفتر امام جمعه قزوین/ کارگران مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند+فیلم

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۹۲۴

رئیس شورای اسلامی کار واحد تولیدی کنتورسازی قزوین گفت: کارگران واحد تولیدی کنتورسازی قزوین هنوز بیمه بیکاری خود را دریافت نکرده‌اند و مسئولان هیچ اقدامی برای مطالبه کارگران این شرکت انجام نداده‌اند.

وحید اکبری پور در گفتگو با خبرنگار ایلنا از قزوین، اظهار کرد: امروز -سه‌شنبه 17 تیرماه - با ورود معاون رئیس‌جمهور به استان قزوین کارگران واحد تولیدی کنتورسازی پیرو تجمع 29 بهمن ماه سال 98 مقابل دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان قزوین، بار دیگر در مقابل ولی فقیه حضور یافتند. کارگران با اشاره به این مطلب که مسئولان استانی مقابل مسجد شیخ‌الاسلام قول داده بودند مشکلات این واحد تولیدی تا 20 اسفند ماه حل می‌شود، تاکید کردند: متاسفانه مشکل حل نشد و شرکت به تعطیلی کشیده شد و از کارگران خواسته شد برای بیمه بیکاری اقدام کنند.

رئیس شورای اسلامی کار کنتورسازی قزوین افزود: تا امروز  هیچ اقدامی برای پرداخت بیمه بیکاری به کارگران ازسوی مسئولان انجام نشده و نزدیک به 4 ماه است که کارگران این شرکت حقوقی دریافت نکرده‌اند.

اکبری پور ادامه داد: قرار بود موضوع خلع ید مدیرعامل و مالک شرکت تا 20 اسفند سال گذشته اجرا شود که این حرکت باتوجه به رایزنی‌های پشت پرده، متوقف شد و کارخانه تعطیل ماند.

وی اضافه کرد: سرمایه‌گذار برای این واحد تولیدی وجود دارد. چندین پیشنهاد سرمایه‌گذاری هم ارائه شده است. سرمایه‌گذاران نیز از ارگان‌های دولتی هستند و می‌توانند بدون چشمداشت پای کار بیایند و قرارداد 5 ساله منعقد شود و بعد از 5 سال فقط مبالغ هزینه‌کرد را دریافت کنند تا شرکت دوباره احیا شود.

این کارگر در پایان عنوان کرد: متاسفانه هیچ همکاری و حمایتی از سوی مسئولان انجام نشده و مطالبات کارگران واحد کنتورسازی بی‌نتیجه مانده و کارگران سال‌ها حقوق‌های معوقه خود را از شرکت دریافت نکرده‌اند.

لازم به ذکر است این تجمع همزمان با سفر سورنا ستاری، معاون علمی رئیس جمهور که امروز به استان قزوین سفر کرده است، انجام شد.

وی زمانی که از دفتر امام جمعه استان قزوین خارج می‌شد با کارگران تجمع‌کننده‌ی واحد تولیدی کنتورسازی گفتگو کرد و از نزدیک گلایه‌های آنها را شنید.

حجم ویدیو: ۶۴.۰۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۲۷ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز