خبرگزاری کار ایران

لارگانی در تذکر شفاهی:

قاچاق و واردات، کشور را بیچاره کرد و پدر تولید را درآورده است

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۰۳۱

یک عضو کمیسوین اقتصادی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت:قاچاق و واردات کشور را بیچاره کرده و پدر تولید را درآورده و باعث افزایش بیکاری شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به نمایندگان  گفت: جناب آقای دکتر شما قسم خوردید که به آیین نامه عمل کنید. زمانی که آقای رئیس جمهور نطق  داشتند از موضوع مربوطه دو سه مرتبه خارج شده، به سوالات پاسخ نداده و موضوع انحرافی مطرح کردند. جا داشت آقای لاریجانی به ایشان تذکر دهند. ادبیات آقای رئیس جمهور نسبت به مجلس از بالا به پایین بود؛حقیقتا این در شأن مردم ایران و نمایندگان عزیز نیست.

وی ادامه داد: آمارهای بسیار دور از ذهن آقای روحانی در موضوعات اقتصادی بخصوص اشتغال، در این ایام عید بیشتر باعث تلطیف روح و شادی مردم شد؛ چون بیشتر جنبه‌ی طنز داشت تا واقعیت.

نماینده مردم  فلاورجان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت:در هر ماه در سال حداقل ۱۰ هزار نفر بیکار شدند. دیگر وقت تبلیغات و انتخابات و شعار گذشته است. شما فقط چهار سال از عملکرد دولت قبل انتقاد کردید، ظاهرا در این چهار سال می‌خواهید بگویید چنین باید کرد و چنان باید بشود. این رفتار با کسی که رای مردم را داشته جور در نمی‌آید.قاچاق، واردات کشور را بیچاره کرده و پدر تولید را درآورده است. منابع مختلف در کشور ما این مطلب که قاچاق باعث بیکاری شده را بارها بارها بیان کردند. درخواست ما این است که  به این مساله رسیدگی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز