خبرگزاری کار ایران

مدیر مرکز بهداشت شهرستان کاشان خبر داد؛

تغییر شرایط کاشان به حالت قرمز/ دلیل ؛ بی‌توجهی شهروندان کاشانی به پروتکل‌های بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۱۶۱

مدیر مرکز بهداشت کاشان تغییر شرایط کاشان به حالت قرمز را نتیجه بی توجهی و کم اهمیت خواندن نکات بهداشتی توسط شهروندان کاشانی دانست.

به گزارش ایلنا از اصفهان، دکتر مسعود دهقانی اظهار داشت: در شرایطی که موج اول بیماری کرونا درکشور از نیمه دوم فروردین آغاز شد، ولی کاشان یک ماه زودتر و در اسفند با آن مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه کرونا در حال حاضر بیشتر جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده است افزود: اغلب مبتلایان ابتدای امر بدون هیچ نشانه ای از  بیماری بودند، ولی پس از گذشت چند روز علائم کرونا در آنها ظاهر شده است.

دهقانی خاطر نشان شد: اعمال برخی از محدودیت‌ها و پیشنهاد‌های پیشگیری جهت بررسی و تایید به فرمانداری کاشان تقدیم شده که تا تصویب آن از همه شهروندان درخواست می شود از حضور در اجتماعات خودداری کرده و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

مدیر مرکز بهداشت کاشان درباره مدت زمان ادامه این بیماری تصریح کرد: بدون تردید تا پایان سال درگیر کووید ۱۹ خواهیم بود  که در این حالت ممکن است آمار جانباختگان هم افزایش یابد؛ بنابراین رعایت پروتکل های بهداشتی جهت کاهش ابتلا ضروری است.

مسعود دهقانی تغییر شرایط کاشان به حالت قرمز را نتیجه بی‌توجهی و کم اهمیت خواندن نکات بهداشتی توسط شهروندان کاشانی دانست و یادآور شد: مردم برای مبارزه با این بیماری و همچنین کاهش دوره  محدودیت‌های اجتماعی از رفت وآمد‌های غیر ضروری حتی دید و بازدید‌های خانوادگی پرهیز کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز