خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر بندرعباس:

هرمزگان امروز عزادار است/ وضعیت کنونی نتیجه مخابره اطلاعات نادرست به مرکزنشینان است/ همه مسئولان پای کار باشند

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۰۳۴

عضو شورای شهر بندرعباس با تاکید بر اینکه هرمزگان امروز عزادار است، تصریح کرد: شاید اطلاعات ناقصی که ما به مرکزنشین ها منتقل کردیم، باعث شد استان ما را استان سفید اعلام کنند و امروز تبعات آن تصمیم، عزیزانی است که در زیر خاک خفته اند.

رضا حیدری زاده، در یکصد و هشتادمین جلسه رسمی فوق العاده شورای شهر بندرعباس، با اشاره به وضعیت شهر بندرعباس، اظهار کرد: اوضاع و احوال شهرمان خوب نیست و متاسفانه امروز استان عزادار است و برای حل این معضل به توجه بیشتری احتیاج دارد.

وی افزود: هر چند در جلسات قبلی هم که در محضر بزرگان استانی بودیم این موارد هشدار داده شد که اگر این اپیدمی در محلات بندرعباس رخ دهد، مقابله با آن کار آسانی نخواهد بود.

حیدری زاده با تاکید بر فوت شدگان ناشی از بیماری کرونا در استان، تصریح کرد: شاید اطلاعات ناقصی که ما به مرکز نشین ها منتقل کردیم، باعث شد استان ما را استان سفید اعلام کنند و امروز تبعات آن تصمیم، عزیزانی است که در زیر خاک خفته اند.

عضو شورای شهر بندرعباس اضافه کرد: امروز کمتر خانواده ای در استان هرمزگان وجود دارد که عزیزی را از دست نداده باشد و موضوع نگران کننده، عادی شدن این مسئله است؛ چندی قبل آمار کشوری را اعلام می کردیم، بعد تبدیل شد به استانی و احتمالا تا یکی دو هفته آینده آمار را به سمت شهر و روستا می‌بریم که کسی متوجه حساسیت موضوع نشود.

این مقام مسئول با بیان نگاه غالب مرکزنشینان به استان هرمزگان، گفت: با اطلاعات ناقصی که به مرکز مخابره می شود، آنان ما را به عنوان استان قاچاقچی خیز مطرح کردند، اما غافل از این هستند که قاچاقچی عنوان درستی برای مردم نیست که مقدار اندکی کالا  و یک بقچه را جا به جا می کنند بلکه افرادی قاچاقچی هستند که این عمل را در سطح کلان و کانتینر کانتینر جابه جا می کنند.

حیدری زاده در ادامه بیان کرد: ما با قاچاقچی اعلام کردن مردم هرمزگان، رزق ناچیز را از مردم‌مان گرفتیم و امروز آنها را گرفتار کردیم و امروز در خصوص مبحث مربوط به  کرونا نیز همین اشتباه را مرتکب می شویم.

وی خطاب به استاندار هرمزگان، عنوان کرد: جناب آقای استاندار اگر منتظر هستید که ستاد کرونای کشور اختیاراتش را تفویض  کند، با نامه نگاری این کار صورت نخواهد گرفت و بهترین راه برای اخذ آن، حضور در ستاد کرونای کشور است.

این عضو شورای شهر اظهار کرد: ما در این روزها عزیزان‌مان را از دست داده ایم و وضعیت استان بسیار بد است و لازم است در زمان حساس کنونی امکانات لازم به استان برسد و از طرفی وضعیت معیشتی مردم نیز نباید فراموش شود؛ ما باید واقعیت را بپذیریم و تلاش کنیم که اتفاقات خوبی رخ دهد.

حیدری زاده ضمن دعوت مسئولان به تلاش برای بهبود شرایط، بیان کرد: همه دستگاه ها، خصوصا شهرداری باید پای کار بیایند و به انتظارات مردم در خصوص ضدعفونی محلات پاسخ دهند تا امید به زندگی در مردم این منطقه افزایش یابد؛ اکنون نگاه به آینده را از ملت گرفته ایم؛ جناب آقای رئیس جمهور باید توجه خاصی را به مقوله کرونا و مرگ و میر ناشی از آن داشته باشند.

وی با اشاره به تلاش های کادر درمانی، تصریح کرد: کادر درمان به خوبی پای کار بودند و لازم است از آنان تشکر شود؛ در شرایط کنونی هر کسی باید کاری که از عهده او برمی آید را به خوبی انجام دهد؛  مطمئنا کادر درمان و در راس آن جناب دکتر فرشیدی تلاش خوبی را داشتند.

این عضو شورا در پایان خاطرنشان کرد: قطعا شورای شهر بندرعباس در کنار سایرین قرار خواهد گرفت چرا که امروز وظیفه داریم و بایستی امنیت جان مردم را تا جایی که می توانیم تامین کنیم که این امر با اطلاعات صحیح و پیگیری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز