خبرگزاری کار ایران

مشاور معاونت داروی دانشگاه علوم پزشکی استان خبرداد:

پلمب یک واحد درمانی طب سنتی متخلف در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۰۲۹

مشاور اجرایی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین از پلمب یک واحد درمانی متخلف در حوزه طب سنتی و فروشنده داروهای گیاهی غیرمجاز در قزوین خبرداد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، عباس طالبیان با اعلام این خبر اظهار کرد: یک واحد درمانی متخلف در حوزه طب سُنّتی و فروشنده داروهای گیاهی غیرمجاز، با طبابت فردی مدعی تخصص در حوزه این نوع طب، در یک منزل مسکونی در قزوین پلمپ و فرد متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی شد.

 مشاور اجرایی معاونت دارو دانشگاه علوم پزشکی استان یادآورشد : بر اساس گزارش‌های مردمی مبنی بر فعال بودن یک واحد درمانی غیر مجاز، بازرسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین با داشتن حکم مراجع قضایی و همراه بودن نیروی انتظامی از این واحد درمانی، بازرسی کردند.

طالبیان ادامه داد:  در بررسی از واحد درمانی متخلف ۱۰ هزار عدد داروی گیاهی غیر مجاز و حدود ۳۰۰ لیتر عرقیجات «بالک» غیر مجاز کشف و در محل توقیف شد.

به گفته وی، این واحد درمانی غیر مجاز، در بام یک منزل مسکونی در استان قزوین قرار دارد و به صورت غیر بهداشتی، اقدام به حجامت ، زالو درمانی و استفاده از جوجه تیغی در درمان بیماری ها می کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز