خبرگزاری کار ایران

با تصویب شورای شهر یزد؛

کرایه اتوبوس‌های شهری 66 درصد گران شد/ افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های گردشی، تلفنی و بی‌سیم

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۶۰۷

در نشست شورای شهر یزد افزایش 66 درصدی نرخ کرایه اتوبوس‌های شهری دولتی و خصوصی به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، بر اساس این مصوبه این افزایش نرخ کرایه برای تمامی خطوط داخل شهر یزد 66 درصد بوده و در مسیرهای حومه نیز این افزایش بین 30 تا 80 درصد است.

با این مصوبه، پرداخت کرایه اتوبوس در داخل شهر با استفاده از کارت الکترونیکی از 600 به 1000 تومان و پرداخت کرایه نقدی از 1200 به 2000 هزار تومان افزایش خواهد یافت.

نرخ کرایه تاکسی های گردشی، تلفنی و بیسیم این شهر بین 29 تا 33 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

به گفته محمدرضا شفیعی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهر یزد، افزایش این نرخ پس از بررسی مورد تصویب شورای اسلامی شهر قرار گرفت که پس از تایید توسط فرمانداری به این سازمان ابلاغ شد.

بر اساس نرخ کرایه تاکسی تلفنی و بیسیم شهر یزد، ورودی آنها سه هزار تومان است که در نیمه اول سال از ساعت 22 و نیمه دوم سال از ساعت 21 لغایت 6 صبح 30 درصد به نرخ کرایه اضافه می شود.

همچنین ورودی نرخ کرایه تاکسی گردشی شهر یزد یکهزار و 200 تومان تا یک کیلومتر است و در نیمه اول از ساعت 22 و نیمه دوم سال از ساعت 21 لغایت 6 صبح 30 درصد به نرخ آنها افزوده می شود و بر اساس هر کیلومتر پیمایش مبلغ سه هزار ریال در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز