خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز مطرح کرد:

پیشرفت پروژه اولین بیمارستان یون درمانی خاورمیانه در البرز / روند تکمیل پروژه های ملی در استان رصد می شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۳۴۵

استاندار البرز با عنوان اینکه بیمارستان یون درمانی ۵۰ تختی از جبهه های مختلف در حال تکمیل است، گفت: باتوجه به مطالبات و نیازهای مردمی به‌صورت مستمر از روند پیشرفت پروژه بیمارستان یون درمانی در البرز تا رسیدن به سرانجام مطلوب بازدید و نظارت خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در بازدید از روند تکمیل بیمارستان یون درمانی البرز که روز چهارشنبه صورت گرفت، با اشاره به اینکه سال گذشته به اتفاق رئیس سازمان انرژی اتمی کشور از این پروژه بازدید کردیم، افزود: این بیمارستان یکی از 5 مرکز یون درمانی جهان و اولین مرکز در خاورمیانه مستقر در البرز است.

وی با بیان اینکه این پروژه مهم، نقشی اساسی و حیاتی برای بیماران خاص دارد، ادامه داد: ارتباط و تعامل ویژه ای را راستای تسریع در تکمیل این پروژه بزرگ و مهم در البرز داریم و به جد روند تکمیل آن را نظارت می‌کنیم.

شهبازی با عنوان اینکه این بیمارستان ۵۰ تختی از جبهه های مختلف در حال تکمیل است، گفت: با توجه به مطالبات و نیازهای مردمی به صورت مستمر از روند پیشرفت پروژه بیمارستان یون درمانی در البرز تا رسیدن به سرانجام مطلوب بازدید و نظارت خواهیم کرد.

وی افزود: اکنون با توجه به بیماری های نوظهور و پیچیدگی های خاص آنها، نیاز است که تجهیزات و امکانات نوین نیز بکارگیری شود از این رو پروژه ایجاد و راه اندازی این بیمارستان بر همین مبنا با کار مشترک سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در البرز آغاز شد.

شهبازی عنوان کرد: معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران تلاش بسیار برای راه اندازی این مرکز درمانی مهم دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز