خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز مطرح کرد:

هلال احمر در مقابله با کرونا مرجع کمک‌ها بود/ به جایگاه و اهمیت کار ایثارگرانه شما باور راسخ دارم

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۲۴۸

استاندار البرز گفت: هلال احمر یک نهاد مردمی است و دولت بر این اساس این نهاد را مرجع نقل و انتقال کمک‌های مقابله با کرونا اعلام کرده و موضع محکمی نیز در این خصوص گرفت.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در دیدار با جمعی از اعضای هلال احمر استان به مناسبت هفته صلیب سرخ و هلال احمر که روز دوشنبه در محل این نهاد مردمی صورت گرفت، ضمن تبریک این مناسبت به فعالان هلال احمر با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و همچنین تسلیت بمناسبت شهادت جمعی از فرزندان این مرز و بوم در حادثه ناوچه کنارک، افزود: از 17 تا 24 اردیبهشت روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ است از این رو قدردان زحمات فعالان جمعیت هلال احمر هستیم.

وی با بیان اینکه 2 واحد بسیار مهم هلال احمر در تولید تجهیزات پزشکی کشور در البرز مستقر است، ادامه داد: البرز با وجود گسل های مهم، جزو نقاط قرمز و حادثه خیز در خصوص زلزله محسوب می شود، از سوی دیگر هلال احمر البرز نقش حائز اهمیتی در رابطه با یاری رساندن در حوادث به استان های دیگر بویژه پایتخت برعهده دارد.

شهبازی گفت: هلال احمر یک نهاد مردمی است و رئیس جمهور محترم نیز بر این اساس این نهاد را مرجع نقل و انتقال کمک های مقابله با کرونا اعلام کرده و موضع محکمی نیز در این خصوص گرفت.

وی خطاب به فعالان هلال احمر افزود: به جایگاه و اهمیت کار ایثارگرانه شما باور راسخ دارم و از دوران تحصیل به عضویت جمعیت جوانان هلال احمر درامدم.

استاندار البرز با اعلام آمادگی برای کمک و رفع موانع فعالیت هلال احمر البرز، اضافه کرد: این نهاد دارای سرمایه اجتماعی غنی است و تمامی اقشار جامعه در آن عضویت و فعالیت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز