خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان:

مردم از مراجعه به بیمارستان نهراسند/آغاز جراحی اورژانسی در اردستان

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۲۷۳

 مدیر بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: بسیاری از بیماران با تصور آلوده بودن بیمارستان‌ از مراجعه به آن خودداری می‌کنند.

مرتضی کفیل در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه در دوران سخت کرونا بسیاری از بخش‌های بیمارستان شهید بهشتی متوقف شده بود، اظهار کرد: به تازگی عمل‌های جراحی اورژانسی از سر گرفته شده و عمل های جراحی که بتوانیم به تأخیر بیندازیم دیرتر انجام می‌دهیم. 

 وی با توجه به اعزام تمام بیماران کووید۱۹ به مراکز استان، افزود: کسانی که عمل جراحی می‌کنند از ابتلا به هرگونه بیماری در امان هستند، اما متأسفانه بسیاری از بیماران با تصور آلوده بودن بیمارستان‌ و مراکز درمانی از مراجعه به آن خودداری می‌کنند.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان با بیان اینکه مردم از مراجعه به بیمارستان نباید بترسند، خاطرنشان کرد: بیماران در مراجعه به بیمارستان بهتر است در ساعت معین و از پیش تعیین شده مراجعه و از حداقل همراه استفاده کنند تا مشکل خاصی به وجود نیاید.

کفیل با بیان اینکه در حال حاضر ورودی‌های بیمارستان به حالت عادی برگشته است،خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، متخصص ارتوپدی، متخصص طب توان‌بخشی، متخصص رادیولوژی و متخصص بیهوشی به کادر بیمارستان اردستان اضافه شدند.

این پزشک با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم داشتن متخصص چشم‌پزشکی است، تاکید کرد: بیماران چشم‌ بیشتر افراد مسن هستند که بیماری‌های زمینه‌ای هم دارند. در حال حاضر متخصص چشم سه روز در هفته در بیمارستان حضور دارد که یک متخصص چشم دیگر را درخواست کردیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز