خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای قزوین در گفت‌وگو با ایلنا:

هیج اتفاقی برای مجسمه حکیم فردوسی نیفتاده/ کمتر از ۱۰ روز دیگر تندیس سرجای خودش قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۷۷۸

سخنگوی شهر قزوین گفت: مجموعه شهرداری قبل از اقدام به تخریب مجسمه فردوسی باید این محیط را محصور می‌کرد تا این اتفاق نیفتاده و برای مردم قزوین نگرانی ایجاد نکند.

مهدیه‌سادات قافله‌باشی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایلنا در قزوین در پاسخ به علت سهوی تخریب مجسمه حکیم ابوالقاسم فردوسی‌پور شهر قزوین گفت: در اول خیابان فردوسی شمالی پارک محلی وجود دارد که محل تردد بسیاری از شهروندان است. اما از آنجا که پارک وضعیت مناسبی نداشت شهرداری اقدام به بهسازی آنجا گرفت که در حین بازسازی پایه مجسمه تخریب شد.

عضو شورای شهر قزوین درباره تغییرات طراحی این فضا که منجر به این اتفاق شد نیز گفت: در این طرح بازپیرایی پارک و اصلاح جداول و مبلمان شهری در دستور کار شهرداری منطقه 2 قزوین قرار گرفت، سازمان زیباسازی شهرداری قزوین پایه تخریب شده را نیز مرمت خواهد کرد و تندیس و مجسمه حکیم فردوسی نیز در حال حاضر به این سازمان انتقال داده شد.

وی با اشاره به اینکه به مردم قزوین اطمینان می‌دهیم که هیچ اتفاقی برای مجسمه نیفتد، افزود: فقط پایه تندیس خراب شده که قرار است کمی عقب‌تر ساخته شود و در واقع باید این مجسمه مقداری عقب‌تر قرار بگیرد.

وی ادامه داد: بهتر بود شهرداری قبل از اقدام به این کار محیط مجسمه را محصور می‌کرد که این قدر افکار عمومی مشوش نشود و حجم نگرانی هم زیاد نباشد.

سخنگوی شورای شهر قزوین همچنین درباره زمان برگشت مجسمه فردوسی بر جای خود افزود: ما هم برای فرهنگ و هویت این کشور ارزش قائل هستیم و در سریع ترین زمان؛ پایه تندیس در همان مکان ساخته خواهد شد و کمتر از 10 روز دیگر  این تندیس به حالت اول بر خواهد گشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز