خبرگزاری کار ایران

انتصاب شش هرمزگانی در کمیسیون سلامت، محیط‌زیست، خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان ها

کد خبر : ۹۰۸۸۶۳

شش چهره شاخص دانشگاهی و پژوهشی هرمزگان به ‌عنوان مشاور کمیسیون سلامت، محیط‌زیست، خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان‌ها منصوب شدند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، رئیس کمیسیون سلامت و محیط‌زیست شورای عالی استان‌ها گفت: در جلسه‌ای که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد، بر استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه هرمزگان و اداره کل حفاظت محیط‌زیست و پژوهشکده اکولوژی خلیج‌فارس و دریای عمان برای پیشبرد اهداف کمیسیون سلامت و محیط‌زیست شورای عالی استان‌ها تأکید شد.

کیانوش جهانبخش عنوان کرد:با اشاره به‌ضرورت نگاه ملی به‌تمامی مسائل و استفاده از ظرفیت مراکز آموزشی و پژوهشی بر حل آن، در این جلسه برای نخستین بار شش هرمزگانی به‌عنوان مشاور یک کمیسیون در سطح ملی منصوب شدند.

احسان کامرانی، محمد صدیق مرتضوی، عباس مرادی، مجید عسکری سیاهویی، مهدی حسنی آزاد و مریم سلیمی زاده" شش چهره شاخص دانشگاهی و پژوهشی هرمزگانی هستند که به‌عنوان مشاور کمیسیون سلامت و محیط‌زیست شورای عالی استان‌ها منصوب شدند.

دو مشاور دیگر نیز برای این کمیسیون منصوب خواهند شد، این دو مشاور در  حوزه ورزشی و حوزه منابع طبیعی نیز با تجه به مأموریت های تعریف شده در این کمیسیون منصوب خواهند شد.

قرار است طرح‌هایی در این کمیسیون به تصویب برسد که پس از تأیید و تصویب در صحن شورای عالی استان‌ها راهی مجلس شده و با رایزنی در مجلس به قوانین تبدیل شود یا برخی قوانین مورد اصلاح قرار بگیرد.

جهانبخش خاطرنشان کرد: باید نگاه علمی به‌تمامی مسائل صورت گیرد، استان هرمزگان از این چهره‌های علمی کم ندارد اما نیاز به مهیاسازی حضور این چهره‌ها و استفاده از ظرفیت بالقوه آن‌هاست. باید چهره‌های علمی هرمزگان را در سطح کشور بیش‌ازپیش معرفی کنیم تا نشان دهیم هرمزگان از پتانسیل نیروی انسانی بالایی برخوردار است.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز