خبرگزاری کار ایران

فرماندار طالفان خبرداد:

تخریب ۲ پل و رانش زمین در طالقان/ ریزش کوه در منطقه چشمکان

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۰۷۳

فرماندار شهرستان طالقان از تخریب ۲ پل و رانش زمین در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، بهنام جهانی گفت: بارش باران شدید در طالقان پل روستای جزن را به طور کامل و قسمتی از پل قدیمی ورودی شهرستان طالقان را تخریب کرد.

به گفته جهانی حدود پنج خانه در سطح شهرستان دچار آبگرفتگی شدند که با کمک نیرو‌های بسیجی و شهرداری به سرعت امدادرسانی شد.

وی گفت: بارش باران در شهرستان طالقان باعث رانش زمین و مسدود شدن روستای کرود شد.

فرماندار طالقان با بیان اینکه چندین منطقه از شهرستان دچار ریزش سنگ و کوه شده است، افزود: این حادثه در تعدادی از روستا‌های بالا طالقان و پایین طالقان اتفاق افتاد که این مشکل نیز برطرف و بازگشایی مسیر انجام شد.

صبح امروز هم ریزش کوه در مسیر اصلی طالقان در منطقه چشمکان اتفاق افتاد که علت آن سست شدن خاک براثر بارش‌های شدید باران در روز گذشته بود که توسط راهداران جمع آوری شد.

جهانی با بیان اینکه سیل هیچ خسارت جانی در شهرستان نداشته است، افزود: گزارش‌ها از بارش ۶۰ میلیمتری باران در این شهرستان حکایت دارد.

فرماندار طالقان گفت:خسارت‌های مربوط به بارندگی و سیلاب توسط کارشناسان در حال بررسی است و بیشتر خسارت‌ها در زمینه اموال عمومی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز