خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر شیراز در بازدید از شهرداری :

خدمات شهرداری سریع، آسان و کم‌هزینه باشد/مدیران شهری در تصمیمات خود وفاداری به منافع عمومی را ملاک قرار دهند

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۵۸۱

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز و عضو ناظر این شورا در منطقه یک شیراز، به منظور بررسی وضعیت اداری و روند خدمات‌رسانی به شهروندان از شهرداری منطقه یک شیراز بازدید کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شیراز؛ سید عبدالرزاق موسوی در این بازدید، لزوم ارتقای فرهنگ تعامل، حفظ ظرافت مدیریتی و رعایت شرط امانت‌داری و حقوق شهروندان را بسیار مهم دانست و افزود: با توجه به اعتمادی که شهردار شیراز و اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم به مدیریت جدید شهرداری منطقه یک داشته‌اند، باید در تصمیم‌گیری‌های این مجموعه وفاداری به منافع عمومی را مدنظر قرار داده و آثاری نیک از عملکرد خود به یادگار بگذارد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه تاکید کرد: شهرداری شیراز به عنوان گسترده‌ترین سازمان خدمات‌رسانی به عموم مردم در شهر باید خدماتی سریع، آسان و کم‌هزینه را در اختیار شهروندان قرار دهد.

وی افزود: همچنین برای ارتقای سطح اعتماد عمومی و شفافیت در انجام امور، تقویت شهرداری الکترونیک به طور مستمر در دستور کار قرار داشته باشد.

 نگاه مدیریت مشارکتی در شهرداری خلأ عدم تلاقی منافع سازمانی و مردم را از بین می‌برد

لیلا دودمان ناظر شورای شهر شیراز در منطقه یک نیز در این جلسه ضمن تاکید بر اقتدار مناطق شهرداری و افزایش اختیارات در تصمیم‌گیری‌ها بدون وابستگی دائمی به دیگر معاونت‌های شهرداری از تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل خدوم منطقه یک در مبارزه با شیوع ویروس کرونا و ضدعفونی دائمی سطح معابر و اماکن پرخطر قدردانی کرد و گفت: خرسندیم که شهردار جدید منطقه یک شیراز دارای نگاه مدیریت مشارکتی برای بهره‌مندی از بالاترین کیفیت و بهره‌وری منابع انسانی است که این مهم می‌تواند خلا عدم تلاقی منافع سازمانی و مردم را از بین ببرد.

غلامرضا نامورچی شهردار منطقه یک شیراز همچنین افزایش اعتماد مردم به شهرداری و تقویت همدلی مردم با این مجموعه را حاصل تاثیر مشهود این زحمات در افکار عمومی دانست و ادامه داد: در جریان مبارزه با ویروس کرونا در شهرداری منطقه یک شیراز ضمن تلاش برای حفظ سلامت شهروندان در مراجعه حضوری به این منطقه سعی شده است با کنترل و توصیه برای استفاده از ماسک و دستکش و ضدعفونی دست و حتی کفش‌ها و رعایت اصول بهداشتی از سلامت پرسنل و شهروندان مراقبت شود.

نامورچی با اشاره به نظرات شهردار شیراز مبنی بر اقتدار و استقلال مناطق شهرداری و روانکاری در گردش کار اداری، افزود: در همین راستا این سیاست و همچنین لزوم افزایش اعتماد شهروندان، تکریم ارباب رجوع و ارتقای سلامت اداری در منطقه یک مدنظر قرار گرفته است.

شهردار منطقه یک شیراز در پایان کلیات برنامه‌های خود برای توسعه فضای شهری و عمرانی مناسب در سطح منطقه یک شیراز را تشریح کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز