خبرگزاری کار ایران

انتشار فراخوان سومین همایش ادبی «العبد» به‌صورت مجازی در فومن

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۱۱۲

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از انتشار فراخوان سومین همایش ادبی «العبد» به‌صورت مجازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از فومن؛یوسف نیک انجام با اعلام این خبر اظهار داشت، به‎مناسبت گرامیداشت یازدهمین سالگرد مرجع عالی‎قدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی محمد تقی بهجت فومنی، همایش ادبی العبد به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا آثار ادبی ارسالی این همایش به صورت مجازی بوده و علاقه‎مندان می توانند اشعار و دل‎نوشته های خود را در خصوص «آیت الله بهجت فومنی» در برگه A4 در قالب  wordو با قلم B nazanin اندازه 14 تا پایان اردیبهشت ماه به دبیرخانه این همایش به نشانی fuman@farhang.gov.ir ارسال کنند.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن افزود: آثاری که در جشنواره‌های دیگر حائز رتبه یا برگزیده شده‌اند یا آثار غیر مرتبط به بخش داوری راه پیدا نخواهد کرد و این آثار توسط داوران حوزه ادبی داوری شده و به 3 اثر برتر جوایز ارزنده‎ای اهدا خواهد شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: از برگزیدگان این همایش پس از اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عادی شدن شرایط برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری تقدیر خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز