خبرگزاری کار ایران

بابایی مقدم خبر داد:

برنامه‌های فرهنگی- هنری هفته دفاع مقدس شفت اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۳۷۹

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شفت از برگزاری برنامه های فرهنگی هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از شفت، مهنا بابایی مقدم گفت: در ٣١شهریور ١٣٥٩ رژیم بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار علیه ایران اسلامی آغاز کرد که در تقویم کشور هر ساله این روز به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و تا ٦مهر ادامه دارد.

وی به برنامه های فرهنگی- هنری تدوین شده هفته دفاع مقدس شفت اشاره کرد و افزود: برنامه های متنوع فرهنگی هنری در این هفته تدارک دیده شده است که از جمله آنها می‌توان به گلباران، عطر افشانی‌ و تجدید میثاق با شهدا، اجرای نمایش خیابانی با عنوان "ارتفاعات ا...اکبر، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، نمایش فیلم "تنگه ابوغریت"، همکاری در برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران و اهدای کتاب اشاره کرد.

این مسئول همچنین برپایی نمایشگاه‌های کتاب ومحصولات فرهنگی و نیز نمایشگاه عکس با موضوع حضور هشت ساله دلیرمردان جمهوری اسلامی ایران درجبهه های حق علیه باطل در محل نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری و بازسازی گوشه ای ازصحنه های دوران دفاع مقدس را ازجمله ویژه برنامه های این هفته عنوان کرد.

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامیشفت درپایان به معرفی سایر برنامه ها در این ایام اشاره کرد و یادآور شد: تبلیغات محیطی و برگزاری برنامه های مختلف در ٣٨ کانون فرهنگی هنری مساجد شفت از دیگر برنامه های قابل اجرا در این ایام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز