خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان مطرح کرد:

۱۳۵ کیلومتر راه روستایی در شهرستان بشاگرد احداث، بهسازی و آسفالت‌ می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۶۱۳

استاندار هرمزگان از برنامه ریزی و سیاست گذاری در حوزه ساخت راه در هرمزگان به ویژه در شهرستان بشاگرد خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فریدون همتی در نشست گروه کاری حوزه راه کارگروه امور زیربنایی استان هرمزگان با اشاره به برنامه‌ریزی و سیاست گذاری در حوزه ساخت راه در هرمزگان به ویژه در شهرستان بشاگرد، عنوان کرد: برنامه ریزی های مهمی برای احداث راه به ویژه راه روستایی در شهرستان بشاگرد طی سال ۹۹ انجام شده که تحولات بزرگی را در این شهرستان رقم می‌زند.

وی ادامه داد: در مجموع تا پایان سال جاری ۱۳۵ کیلومتر راه روستایی در شهرستان بشاگرد، احداث، بهسازی و آسفالت می‌شود.

استاندار هرمزگان افزود: قیر مورد نیاز برای آسفالت این راه ها از طریق یکی از بنگاه‌های اقتصادی فعال در استان در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی این مجموعه تامین شده و سازمان راهداری نیز بخش دیگری از اعتبارات مورد نیاز آن را تامین کرده است.

همتی تصریح کرد: بازگشایی ۱۸۰ کیلومتر از راه مواصلاتی منطقه زیرکوه تا پشتکوه در شهرستان بشاگرد و اتصال این دو منطقه به یکدیگر از طریق این راه، از دیگر برنامه‌ها برای این شهرستان است که این کار با استفاده از ظرفیت حوزه عمرانی استانداری، سازمان راهداری و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) سپاه انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: ساخت پایه های پل رودخانه جگین در شهرستان بشاگرد نیز انجام شده و تا خرداد ماه سال جاری این پل به صورت کامل نصب و به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار هرمزگان به برنامه ریزی برای بهسازی محور سیاهو به احمدی اشاره و بیان کرد: در این راستا ۱۵ کیلومتر از مسیر دوراهی محور بندرعباس - سیرجان به سمت سیاهو به صورت کامل آسفالت می‌شود.

همتی عنوان کرد: همچنین عملیات بهسازی و ساخت دو قطعه هر کدام به طول ۱۰ کیلومتر در جاده سیاهو به احمدی نیز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز