خبرگزاری کار ایران

به پاس تلاش و زحمات کادر درمانی و بهداشت؛

گمرک هرمزگان بسته‌های موادغذایی به علوم پزشکی استان اهدا کرد

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۹۲۰

حوزه نظارت گمرکات استان هرمزگان به پاس تلاش و زحمات بی‌ بدیل و بی دریغ کادر درمانی و بهداشت بسته های مواد غذایی به علوم پزشکی استان هرمزگان اهدا کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، بسته های اهدایی که شامل ۱۱۰۰ پک حاوی مواد غذایی و میوه بود به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس تحویل داده شد.

ابوالفضل اکبرپور ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیرکل گمرک‌شهید رجایی در این باره گفت: اهدای بسته‌های مواد غذایی، کمترین کاری بود که می‌شد در جهت پاسداشت فداکاری ها و از خودگذشتگی های پرسنل و کادر درمانی انجام داد.

وی افزود: ما باید برای کادر درمان شامل پزشکان، پرستاران و دیگر عزیزان شاغل در بیمارستان‌ها همچون نزدیکان خود نگرانی داشته باشیم و تنها راه رفع این نگرانی‌ها قطع زنجیره‌ انتقال ویروس منحوس کرونا است و می‌توان با کمی صبر بیشتر و عدم حضور غیر ضروری در اماکن عمومی به این غائله خاتمه بخشید.

مدیرکل گمرک شهید رجایی در پایان با آرزوی سلامتی برای زحمت‌کشان و ایثارگران عرصه‌ درمان و همچنین مبتلایان افزود: گمرک همانگونه که تاکنون ثابت کرده در راه مقابله با این ویروس در حیطه‌ خود از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد، تمام سعی و تلاش ما همچون اوایل شیوع ویروس کرونا ترخیص سریع و خارج از نوبت اقلام و کالاهای بهداشتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز