خبرگزاری کار ایران

از نیمه اول اسفندماه سال گذشته؛

ارائه کلیه خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان الکترونیکی شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۹۱۲

معاون توسعه، مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان اعلام کرد: از نیمه اول اسفند ماه سال گذشته، بستر ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سیامک نیکان اظهار کرد: به دلیل شیوع ویرووس کرونا و در راستای محافظت از پرسنل سازمان و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی این خدمات ارائه شد.

وی افزود: با بارگذاری این خدمات، مراجعه حضوری شهروندان به سازمان ضروری نیست و شهروندان گرامی می توانند از طریق میز خدمت الکترونیک، بسته به نوع خدمات خود به نشانی مورد نظر که در ذیل اعلام می‌شود نسبت به انجام امور خود اقدام کنند.

نیکان دیگر راه های پاسخگویی غیرحضوری در سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان را ارتباط تلفنی اعلام و بیان کرد: شهروندان جهت ثبت شکایت خود می توانند به سامانه 124 تماس گرفته و با دریافت کد رهگیری نسبت به ثبت شکایت خود اقدام کنند.

وی اظهار کرد: برای دسترسی عموم مردم، چهار کانکس در سطح شهر بندرعباس مستقر شدند که شهروندان می توانند برای ثبت شکایت خود از این طریق نیز اقدام کنند.

معاون توسعه، مدیریت و منابع سازمان در پایان اعلام کرد: شهروندان جهت ارتباط با رئیس سازمان نیز می‌توانند در ساعات اداری روزهای سه شنبه با شماره تلفن های 17-33673116 تماس حاصل کنند.

شهروندان می توانند سایر درخواست‌های خود را به دبیرخانه سازمان به نشانی Dabir.hor.mimt.gov.ir  ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز