خبرگزاری کار ایران

خلیل الهی مطرح کرد:

مقابله با بحران کرونا نیازمند عزم همگانی است/ اختصاص حقوق کارکنان دادگستری آذربایجان شرقی به آسیب دیدگان کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۹۱۴

رئیس دادگستری کل آذربایجان‌شرقی گفت: رهایی از زنجیره انتقال کرونا تنها منوط به اراده جمعی و همکاری تمام آحاد مردم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،موسی خلیل اللهی در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: شیوع ویروس کرونا و ابتلای تعدادی از هموطنان به این بیماری موجب تهدید سلامت جسمانی، آسیب های اجتماعی و اقتصادی به خصوص در قشر ضعیف جامعه شده است.

وی اظهار داشت: با درک مسئولیت اجتماعی و با عنایت به اینکه کمک‌های مردمی صرف تامین معیشت موقت می شود، مقابله با بحران کرونا نیازمند عزم همگانی است و بدون یک اراده جمعی معطوف به مواجهه مؤثر با بیماری امکان رهایی از زنجیره انتقال آن وجود ندارد.

خلیل اللهی ادامه داد: بر همین اساس پویش همدلی برای کمک به آسیب دیدگان بیماری کرونا در مجموعه دادگستری آذربایجان شرقی آغاز شده است و در این زمینه هر آنچه از توان این دستگاه برآید، به منصه ظهور خواهیم رساند.

وی با اشاره به آیه ۲۶۱ سوره بقره، یادآور شد: بر همین اساس پویشی برای فراخوان عمومی کارکنان دادگستری استان آذربایجان شرقی به مسؤولیت‌پذیری جمعی در برابر کرونا به راه افتاده است.

رئیس دادگستری کل آذربایجان شرقی گفت: در این پویش کارکنان قضایی و اداری دادگستری استان به صورت داوطلبانه حقوق ۱ الی ۳ روز خود را به آسیب دیدگان بیماری کرونا اختصاص خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز