خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی:

همکاری های دامپزشکی و تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۲۹

این همکاری‌ها در راستای دفاع از حقوق مصرف‌کنندگان فرآورده‌های خام دامی انجام می‌پذیرد.

ایلنا: همکاری‌های ما بین اداره کل تعزیرات حکومتی و اداره کل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی در راستای دفاع از حقوق مصرف‌کنندگان فرآورده‌های خام دامی افزایش می‌یابد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی در دیدار با میر احد یوزباشی «مدیرکل تعزیرات حکومتی استان» آمادگی خود را برای گسترش همکاری‌ها در چارچوب ضوابط مربوطه در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به صاحبان صنایع و دفاع از حقوق مصرف‌کنندگان مرتبط با فعالیت‌های دامپزشکی اعلام کرد.
بهراد زندیه با تاکید بر اینکه تمام تلاش مجموعه دامپزشکی تضمین سلامت و بهداشت فرآورده‌های خام دامی در مصرف روزانه مردم است، خاطر نشان کرد: دامپزشکی براساس رسالت سازمانی خود با افرادیکه خارج از ضوابط و موازین بهداشتی دامپزشکی با عرضه فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی موجب تهدید علیه بهداشت عمومی جامعه شوند به طور جدی برخورد می‌کند و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی و تکمیل فرآیند قضایی به مراجع ذیربط معرفی خواهند شد.
وی افزایش هماهنگی بین دو اداره کل برای تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های ارسالی دامپزشکی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان را خواستار و پیشنهاد داد: اکیپ‌های مشترکی برای بازرسی از شرکت‌های دارویی و داروخانه‌ها همچنین مراکز مایه‌کوبی مستقل و وابسته دامی تشکیل یابد.
مدیر کل دامپزشکی استان در پایان از همکاری نزدیک، تنگاتنگ و صمیمانه دادگستری و تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی با عوامل دامپزشکی در راستای حفظ و ارتقاء بهداشت عمومی جامعه تشکر کرد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: گستردگی فعالیتهای دامپزشکی در راستای ارتقاء سلامت و بهداشت عمومی در جامعه کاملاً مشهود است و دامپزشکی نقش بسیار مهمی در تضمین سلامت و امنیت غذایی بعهده دارد. لذا بدون تعامل و همکاری بین بخشی و پشتیبانی سایر ارگانهای دولتی فعالیتهای دامپزشکی تکمیل نخواهد شد.
میر احد یوزباشی به اهمیت سلامت غذا و تغذیه و ارتباط آن با سلامتی انسان‌ها اشاره کرد و گفت مسئله غذا و دسترسی به تغذیه سالم از اولویت‌های اساسی و نیازهای اولیه زندگی بشری است لذا ارگانهای مرتبط با موضوع باید از همه لحاظ مورد حمایت واقع شوند.
وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های دامپزشکی آذربایجان شرقی با تأکید بر لزوم گسترش همکاری ها‏‏، آمادگی این ارگان را در رسیدگی به تخلفات بهداشتی دامپزشکی اعلام کرد و افزود ‎؛ همکاری بین این دو ارگان بیشتر از گذشته ادامه خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز