خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری اشتهارد خبر داد:

تعیین تکلیف 100 میلیون دستکش توقیفی در استان البرز با دستور قضایی

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۸۷۶

رئیس دادگستری اشتهارد گفت: با دستور قضایی 100 میلیون دستکش توقیفی در این شهرستان تعیین تکلیف و به منظور توزیع در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان البرز قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، علی بستامی با اشاره به صدور دستور قضایی برای توزیع سریع اقلام بهداشتی کشف شده گفت: با توجه به اینکه دستکش‌های توقیفی توسط دادگستری اشتهارد نیاز مبرم و ضروری برای استفاده کادر درمان، صنایع، ادارات و داروخانه های سطح استان البرز بود، دستور رئیس کل دادگستری استان البرز مبنی بر پیگیری توزیع دستکش های توقیفی در اسرع وقت از سوی دادگستری استان انجام شد.

وی افزود: بر این اساس موافقت دادستانی اشتهارد خطاب به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز مبنی بر بلامانع بودن توزیع دستکش های توقیفی صادر و با هماهنگی‌های بعمل آمده با مسئولان استانی، توزیع دستکش ها از امروز آغاز و در دستور کار قرار دارد.

رئیس دادگستری اشتهارد تعداد دستکش های کشف شده را حدود 100 میلیون عدد عنوان و بیان کرد: در مرحله اول که از امروز آغاز می شود نزدیک به 23 میلیون انواع دستکش که بسته بندی شده و به شرط رعایت موازین قانونی توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: این دستکش ها از طریق معاونت سازمان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بین دستگاه تقسیم شده و سهم هر دستگاه جهت توزیع بین بیمارستانها، صنایع، اصناف، ادارات و داروخانه ها مشخص شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز